خط و نشان پوتین با کبودی روی پیشانی!
کد خبر: ۲۹۲۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که به تازگی منتشر شده با یک علامت تیره عجیب و غیرقابل توضیح روی پیشانی خود ظاهر شد.
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که به تازگی منتشر شده با یک علامت تیره عجیب و غیرقابل توضیح روی پیشانی خود ظاهر شد.
 رئیس جمهور روسیه که هفته آینده ۷۱ ساله می‌شود، روز ۳۰ سپتامبر را «روز اتحاد مجدد» اعلام کرد و گفت که ساکنان مناطق تحت کنترل مسکو در اوکراین تمایلشان را برای پیوستن به روسیه در انتخابات محلی اخیر ابراز کردند.
 
خط و نشان پوتین با کبودی روی پیشانی!
 
وی در یک سخنرانی ویدئویی که به مناسبت یک سالگی اعلام بحث‌برانگیز روسیه در مورد الحاق چهار بخش از اوکراین منتشر شد، گفت: یک سال پیش در همه‌پرسی‌های تاریخی، مردم {مناطق اشغال‌شده اوکراین} اراده‌شان را برای بودن در کنار روسیه ابراز و تایید کردند که می‌خواهند جزئی از کشور ما باشند.
 
رئیس جمهور روسیه در این ویدئو بار دیگر موضع قبلی‌اش را تکرار کرد که تهاجم روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ مردم را از دست رهبران ملی‌گرا در کی‌یف نجات داد، زیرا آن‌ها جنگ داخلی تمام عیار و ترور علیه افرادی که متفاوت فکر می‌کنند راه انداخته بودند.
 
او مدعی شد که ساکنان مناطق دونتسک، لوهانسک، زاپوریژنیا و خرسون در انتخابات محلی ابراز علاقه کرده بودند که این مناطق جزئی از روسیه باشند.
 
پوتین گفت که او برای بازگرداندن چیزی که هر فرد برایش ارزش دارد، یعنی فرهنگ، سنت‌ها و زبان مادری در میان مردم عمدتا روسی زبان اقدام کرده است.
 
او به دنبال توجیه جنگ‌افروزی خود قول داد: هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند اراده میلیون‌ها نفر یا اعتقاد آن‌ها به حقیقت و عدالت تاریخی را بشکند.
 
رئیس جمهور روسیه گفت: ما با هم برای میهن، برای حاکمیت، ارزش‌های معنوی، وحدت و پیروزی خود می‌جنگیم. من از همه شهروندان کشور برای این همبستگی و میهن پرستی تشکر می‌کنم.
 
بخش‌هایی از چهار منطقه اوکراین - دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوریژژیا - در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲، پس از همه‌پرسی‌هایی که به گفته مسکو با اکثریت قاطع همراه بود، رسما به روسیه ملحق شدند.
 
پس از این رای‌گیری، مقام‌های دولتی اوکراین از همه کشور‌های جهان خواستند که نتایج انتخابات جعلی در مناطق اشغال‌شده را به رسمیت نشناسند.
 
کشور‌های غربی نتایج این همه‌پرسی را زیر سوال بردند و چنین اقدامی را به‌عنوان الحاق بی‌معنی و غیرقانونی بخش‌هایی که متعلق به کشوری دیگر است نامیدند.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
4
1
مرگ بر پوتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
0
شب قبل پشه زده، طرف غربیش با خورزو خان کلا حال احوال داره حالا گیر دادین به لکه ای که باید مشخصش کنید تا ببینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار