برای خرید این خانه‌ها باید ۱۰۰ میلیارد بپردازید!
کد خبر: ۲۹۱۸۶۳
تاریخ انتشار: 2023 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
در گزارش امروز سری به بالاشهر تهران می‌زنیم و بررسی می‌کنیم که با ۱۰۰ میلیارد تومان در کدام مناطق و با چه متراژهایی می‌توان خانه خرید.

در گزارش امروز سری به بالاشهر تهران می‌زنیم و بررسی می‌کنیم که با ۱۰۰ میلیارد تومان در کدام مناطق و با چه متراژهایی می‌توان خانه خرید.

 
 
برای خرید این خانه‌ها باید ۱۰۰ میلیارد بپردازید!

چند سالی است که قیمت‌های چند ده میلیارد و حتی چندصد میلیارد تومان در بازار مسکن باعث تعجب نمی‌شد. در گزارش امروز اقتصادآنلاین از بازار مسکن، سری به محله‌های گرانقیمت تهران زده ایم و بررسی کرده‌ایم که با نقدینگی ۱۰۰ میلیارد تومان چه خانه‌های می‌توان خرید.

 

از الهیه شروع می‌کنیم، با صد میلیارد تومان در الهیه یک واحد ۳۵۰ متری چهار خوابه فول امکانات می‌توان خرید قیمت هر متر این آپارتمان حدود ۲۸۵ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۳۱۰ متری ۴ خواب مستر با ٣ پارکینگ سندی در زعفرانیه ۱۰۰ میلیارد قیمت خورده است، این واحد ساخت سال ۱۴۰۰ است.

اگر به دنبال سکونت در فرمانیه باشید یک واحد ۳۳۰ متری ۴ خوابه نوساز که سوییت مجزا نیز دارد را می‌توانید ۱۰۰ میلیارد تومان بخرید. ساختمانی که این آپارتمان در آن قرار داد استخر، سونا، جکوزی و سالن اجتماعات و سالن سینما نیز دارد.

پاسداران یکی از مناطق پرطرفدار برای سکونت است، با ۱۰۰ میلیارد در این منطقه نیز می‌توان صاحبخانه شد، یک واحد ۴ خوابه ۴۴۱ متری با ۴ پارکینگ، مشاعات هتلینگ و سایر امکاناتی مثل استخر و جکوزی و... خریداری کنید.

در اقدیسه یک واحد ۳۵۰ متری ۴ خوابه که دارای ۴ پارکینگ سندی است ۱۰۰ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است. خرید یک آپارتمان ۲۳۵ متری ۳ خوابه در دروس نیز ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد. قیمت هر متر از این واحد حدود ۴۲۵ میلیون است.

در کامرانیه شمالی با ۱۰۰ میلیارد می‌توانید مالک یک پنت هاوس ۲۳۰ متری شوید. هر متر از این واحد یک سال ساخت ۴۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در نیاوران قیمت‌ها از کامرانیه و دروس نیز بالاتر است، با ۱۰۰ میلیارد در این منطقه می‌توانید یک آپارتمان ۲۱۵ متری بخرید. یعنی برای هر متر از این خانه لوکس باید بیش از ۴۶۵ میلیون تومان بپردازید.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره این که با ۱۰۰ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران و با چه متراژهایی می‌توان خانه خرید کسب می‌کنید. (قیمت‌ها به تومان است)

آپارتمان‌های ۱۰۰ میلیاردی تهران محله متراژ مشخصات سن بنا قیمت کل قیمت هر متر

الهیه ۳۵۰ ۴ خوابه- فول ۱۳۹۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸۵٬۷۱۴٬۰۰۰
زعفرانیه ۳۱۰ ۴ خوابه- فول ۱۴۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۲۲٬۵۸۰٬۰۰۰
فرمانیه ۳۳۰ ۴ خوابه- فول + سوییت مجزا ۱۴۰۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۳٬۰۳۰٬۰۰۰
پاسداران ۴۴۱ ۴ خوابه- فول ۱۴۰۱ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۲۶٬۷۵۷٬۰۰۰
اقدسیه ۳۵۰ ۴ خوابه- فول ۱۳۹۸ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸۵٬۷۱۴٬۰۰۰
دروس ۲۳۵ ۳ خوابه- فول ۱۳۹۸ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۲۵٬۵۳۱٬۰۰۰
کامرانیه ۲۳۰ ۳ خوابه- فول، پنت‌هاوس ۱۴۰۱ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۳۴٬۷۸۲٬۰۰۰
نیاوران ۲۱۵ ۳ خوابه- فول ۱۳۸۹ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۶۵٬۱۱۶٬۰۰۰

اقتصادآنلاین

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار