تصویری از دختر دو ساله با صورت پر از مو
کد خبر: ۲۹۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
دختر ۲ ساله‌ای که به دلیل ابتلای نادر بدنش پر از مو شده بود، با خانواده سلطنتی مالزی دیدار کرده و آن‌ها به او لقب "کودکی از بهشت" را دادند.

دختر ۲ ساله‌ای که به دلیل ابتلای نادر بدنش پر از مو شده بود، با خانواده سلطنتی مالزی دیدار کرده و آن‌ها به او لقب "کودکی از بهشت" را دادند.

 
 

رولاند جیمبای، پدر ۴۷ ساله، در مورد ملاقات با پادشاه و ملکه مالزی که در ۱۱ سپتامبر در بورنئو رخ داد گفت: هنوز از کلمات غافل هستم.

تصاویری از دختر دو ساله با صورت پر از مو

نوزاد او که آدیک میسکلین نام دارد، از یک نوع مادرزادی هایپرتریکوز رنج می‌برد، وضعیتی که در پزشکی آن را به عنوان رشد موی بیش از حد در هر نقطه از بدن تعریف می‌کنند.

 

همچنین به عنوان "سندرم گرگینه" شناخته می‌شود. هایپرتریکوز بسیار نادر است و کمتر از ۱۰۰ مورد از قرون وسطی ثبت شده است.

پدر و مادر آدیک برای سلطان عبدالله پاهانگ و تونکو عزیزه آمینه پادشاه و ملکه مالزی، همانند بسیاری دیگر از مردم صف کشیده بودند. با این حال، پس از توقف شاه و ملکه برای عکس گرفتن با آدیک و خانواده اش، ملاقات و احوالپرسی تغییر کرد.

جیمبای گفت: وقتی سلطان عبدالله، ملکه و فرزندانشان با خانواده ما ملاقات کردند و با آدیک عکس گرفتند ارزش داشت. من فوق‌العاده خوشحالم که این شانس را داشتیم که پادشاه و ملکه را ملاقات کنیم.

پدر گفت که خانواده سلطنتی به آدیک کوچولو لقب "آناک سیرگا" داده اند که به معنای "کودکی از بهشت" است.

جیمبای که امیدوار است خانواده‌اش بتوانند در صورت امکان دوباره با زوج سلطنتی ملاقات کنند، گفت: پادشاه به من گفت که از آدیک مراقبت کنم، زیرا او برکت خداست.

او ادعا کرد که غریبه‌ها اغلب به کودکش نگاه‌های عجیب و غریب می‌کنند، در حالی که برخی حتی او را کودک حیوانی می‌نامند.

پدر این کودک گفت: در ابتدا، ما واقعاً صدمه دیدیم و استرس داشتیم. ما احساس ناراحتی کردیم و از آوردن او به مکان‌های عمومی اجتناب کردیم، به جز برای پیگیری‌های بیمارستانی. ما خیلی از حرف مردم می‌ترسیدیم.

هنوز هیچ درمانی برای پرمویی وجود ندارد. افراد مبتلا به سادگی سعی می‌کنند مو‌های خود را از طریق سفید کردن، اصلاح، اپیلاسیون، لیزر و سایر روش‌های حذف مو‌های زائد از بین ببرند.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
2
چرا مدیرعامل پرسپولیس باید به رونالدو فرش اهدا کنه!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار