شلیک دو برادر به عروس خانواده در تهران
کد خبر: ۲۹۱۴۳۹
تاریخ انتشار: 2023 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
دو برادر که متهم هستند عروس خانواده را کشته‌اند، چون فکر می‌کردند مقصر خودکشی برادر‌شان عروس خانواده  است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

دو برادر که متهم هستند عروس خانواده را کشته‌اند، چون فکر می‌کردند مقصر خودکشی برادر‌شان عروس خانواده  است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

 
 

متهمان که به همراه فردی دیگر در محل قتل حضور داشتند ابتدا منکر همه‌ چیز شدند، اما دوربین‌های مداربسته چهره آنها را ضبط کرده بود و راز جنایت در نهایت برملا شد. مهرماه سال گذشته زنی به ماموران پلیس گزارش داد، خواهرش کشته شده است. این زن گفت عاملان قتل تهدید کرده‌اند نباید به کسی چیزی بگوید.  با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات، مشخص شد زن جوان با شلیک دو گلوله کشته شده است. خواهر مقتول به ماموران گفت: خواهرم به نام لاله ۳۸ ساله بود. یک‌سال قبل شوهر او خودکشی کرد. خواهرم با دخترش زندگی می‌کرد. گاهی هم من می‌آمدم و به آنها سر می‌زدم. بعد از خودکشی شوهرخواهرم برادران او لاله را مقصر می‌دانستند. آنها می‌گفتند اگر تو برادرمان را اذیت نمی‌کردی این اتفاق نمی‌افتاد. در حالی که خواهر من در خودکشی شوهرش هیچ نقشی نداشت. روز حادثه هم من پیش خواهرم بودم. یک‌باره سه مرد نقابدار وارد خانه شدند آنها جلوی چشم من و خواهرزاده‌ام به لاله شلیک و مرا تهدید کردند به کسی چیزی نگویم. من هم قبول کردم و آنها رفتند. وقتی ماموران برادران شوهر مقتول را بازداشت کردند آنها مدعی شدند چنین کاری نکرده‌اند و همه‌ چیز دروغ است، اما دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد آنها در محل حضور داشتند. ضمن اینکه تلفن همراه دو برادر در محل حادثه آنتن‌دهی داشت. به این ترتیب ماموران آنها را بازداشت کردند. شهروز، یکی از برادران به قتل اعتراف کرد و گفت: من بودم که لاله را کشتم. او با برادرم بدرفتاری کرد و باعث مرگ او شد. من هم عامل قتل را از بین بردم. وی مدعی شد برادر دیگرش همراه او نبوده. با این حال دختر ۱۰ ساله مقتول و خواهر لاله که در محل حضور داشتند، گفتند برادر دیگر هم در محل حضور داشت.  این در حالی است که پدر لاله درخواست قصاص کرد. او گفت: لاله در مرگ شوهرش هیچ نقشی نداشت. او شوهرش را دوست داشت و آنها فرزند داشتند. برادران دامادم بی‌دلیل دخترم را کشته‌اند و من هم درخواست قصاص دارم. با پایان جلسه بازپرسی و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

اعتماد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار