سراغ پیراهن رونالدو نروید که عصبانی می‌شود!
کد خبر: ۲۹۱۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کریستیانو رونالدو یک ستاره شناخته شده اما غیرقابل پیش بینی است که معمولا نباید برای تعویض یا گرفتن پیراهن یادگاری پس از بازی سمت او رفت!
کریستیانو رونالدو یک ستاره شناخته شده اما غیرقابل پیش بینی است که معمولا نباید برای تعویض یا گرفتن پیراهن یادگاری پس از بازی سمت او رفت!
 
سراغ پیراهن رونالدو نروید که عصبانی می‌شود!
 
آخرین تقابل فوق ستاره پرتغالی با فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برمی‌گردد.
 
در بازی تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ هیچ بازیکن ایرانی برای گرفتن پیراهن سمت ستاره‌های حریف نرفت حتی رامین رضاییان که دلش می‌خواست پیراهن رونالدو را بگیرد.
 
کارلوس کیروش در پایان بازی پرتغال و ایران در سارانسک آنقدر عصبانی بود که در رختکن سر بازیکنان فریاد کشید که آیا پیراهن خود را با پرتغالی‌ها عوض کرده اند؟
 
ایران در بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر پرتغال تنها یک قدم تا صعود فاصله داشت. دقیقه ۹۴ توپ بلند از خط دفاع را سردار با ضربه سر بلندتر از مدافع پرتغال زد و توپ به سامان قدوس رسید، سامان توپ را به جهت مخالف برد و ضربه را زد، توپ به پای مدافعان خورد و در گوشه شش قدم به طارمی رسید؛ دروازه بان پرتغال بیرون آمد و مدافع از راست به او نزدیک شد و طارمی توپ را با پای چپ به کنار دروازه کوبید.
 
داور سوت پایان را که زد، تازه انگار بچه‌های تیم ملی داستان را فهمیده بودند. آن‌ها یک قدم تا صعود به مرحله بعدی جام جهانی فاصله داشتند آن هم در حالیکه می‌توانستند پرتغال را شکست بدهند. پورعلی گنجی که بغضش ترکیده بود یقه لباسش را بالا کشید و پشت پیراهنش اشک می‌ریخت. روزبه چشمی او را در آغوش گرفت و په په و یکی دو تا دیگر از بازیکنان پرتغال هم برای دلداری به سراغشان آمدند. خانزاده و گاسپارآمدند سردار را که شانه‌هایش از اشک تکان می‌خورد را به خارج از زمین هدایت کردند. طارمی روی زمین افتاد بود و به زمین مشت می‌کوبید که مارکار و مترجم کارلوس کیروش آمدند تا او را آرام کنند. در این گیر و دار که حتی پرتغالی‌ها دلداری دادن به بازیکنان ایرانی را به جشن شادی ترجیح داده بودند رامین رضائیان حس و حال متفاوتی داشت. او دلش می‌خواست پیراهن بازیکن محبوبش را که نود دقیقه با او جنگیده را بگیرد اما رونالدو که با وجود فرار از اخراج از اتفاقات بازی عصبانی بود بی اعتنا به بازیکنان راه خروج را در پیش گرفت. جالب اینکه به شهادت عکاس‌ها رامین در طول مسابقه به رونالدو درباره تعویض پیراهن صحبت کرد اما در پایان مسابقه با عصبانیت شدید مردسال فوتبال جهان و نگاه چپ چپ او به رامین که روی نیمکت نشسته بود این اتفاق رخ نداد تا رضاییان از یک دردسر بزرگ نجات پیدا کند!
 
خود رامین رضاییان اما پس از آن دیدار به خبرورزشی گفت: مگر می‌شود وسط بازی تقاضای پیراهن کرد؟ کار بسیار چیپی است! تمام تمرکز من روی بازی و حریف مقابلم بود و نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است؟ بازیکن بی‌تجربه‌ای هم نبودم که چنین گافی بدهم.
 

حالا باید بازیکنان پرسپولیس مراقب باشند که دنبال پیراهن یادگاری کریستیانو رونالدو نروند چرا که ممکن است با عصبانیت یا واکنش منفی این چهره مشهور تیم النصر مواجه شوند!

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
2
2
مسی رو عشقه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار