آدم فضایی‌های جنجالی مکزیک واقعی هستند؟
کد خبر: ۲۹۱۱۷۲
تاریخ انتشار: 2023 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
 سه‌شنبه ۲۲ مرداد اجساد فسیل شده «بیگانگان فضایی» توسط فردی که خودش را «کارشناس یوفو» می‌خواند در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شد. آیا این اجساد واقعی هستند؟

 سه‌شنبه ۲۲ مرداد اجساد فسیل شده «بیگانگان فضایی» توسط فردی که خودش را «کارشناس یوفو» می‌خواند در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شد. آیا این اجساد واقعی هستند؟

 
 

جنجال نمایش آدم فضایی‌ها در کنگره مکزیک با بدن‌های کوچک و دست‌های سه انگشی و سرهای متفاوت چیزی شبیه فیلم‌های پرفروش تخیلی هالیوودی مثل «ای‌ تی» بود.

 

البته اگر ادعاهای محقق خودخوانده بشقاب پرنده جیمی موسان را باور کنیم بقایای موجودات فضایی که در کنگره مکزیک رونمایی شد، واقعی است. او شهادت داد که این اجساد در پرو کشف شده و حدود ۱۸۰۰ سال قدمت دارند.

 

موسان به نمایندگان مکزیک در کنگره گفت:‌ «این اولین بار است که (حیات فرازمینی) به چنین شکلی ارائه می‌شود و فکر می‌کنم نشان می‌دهد که ما با نمونه‌های غیرانسانی سروکار داریم که به گونه‌های دیگر حیات در جهان ما مرتبط نیستند.»

آدم فضایی‌های جنجالی مکزیک واقعی هستند؟

نمونه‌های اجساد مومیایی شده که موسان ادعا می‌کند فرازمینی‌ها هستند در دو ویترین شیشه‌ای برای قانون‌گذاران مکزیکی آورده شدند تا آنها را مشاهده کنند.

او البته شواهد قابل اتکایی برای ادعای خود ارائه نکرد اما مدعی شد که آزمایشاتی روی این اجساد انجام شد که نشان می‌دهد بیش از ۳۰ درصد دی‌ان‌ای آن‌ها ناشناخته و جدا از زنجیره «تکامل زمینی» است.

این تمام ماجرا نبود و عکس‌های گرفته شده با اشعه ایکس هم در طول جلسه ارائه شد و کارشناسان شهادت دادند در بدن یکی از اجساد تخم و در دیگری ایمپلنت‌هایی از جنس فلزات کمیاب وجود دارد.

واقعا می‌توان به ادعاهای این کارشناس خودخوانده اعتماد کرد در حالی که نادرست بودن برخی ادعاهای پیشین او ثابت شده است؟

جیمی موسان کیست؟

جیمی موسان روزنامه‌نگاری تحقیقی است که برای چند دهه درباره پدیده‌های فرازمینی پژوهش می‌کند. البته او کارنامه درخشانی ندارد و پیش از چندین بار با ادعاهای نادرست خبرساز شده است.

آدم فضایی‌های جنجالی مکزیک واقعی هستند؟

او در سال ۲۰۱۵ در حرکتی مشابه از کشف جسد یک بیگانه فضایی در پرو خبر داد. علیرغم هیاهوی فراوان چندی بعد مشخص شد که این جسد مومیایی یک کودک انسان با تغییر شکل جمجمه‌اش است که می‌تواند مربوط به یک آیین مذهبی باستانی بومیان آمریکای جنوبی باشد که در آن سرهای کودکان خردسال را طی فرایندی عجیب به این شکل درمی‌آوردند.

توییت جنجالی او درباره مشاهده شدن یک سفینه فضایی بر فراز یک استادیوم نیز جنجال دیگری بود که با بحث‌های فراوانی در فضای مجازی روبه‌رو شد.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار