روایت ستاره هالیوود از مرگبارترین روزهای زندگی‌اش
کد خبر: ۲۹۰۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بردلی کوپر که پیشتر درباره اعتیاد خود به الکل و کوکائین صحبت کرده بود، گفته بود که پس از آسیب تاندون پا و ترک از سریال «آلیاس» در سال ۲۰۰۳، در مواد به دنبال آرامش بوده است.کوپر به نقش مهم «ویل آرنت»، همکار بازیگرش اشاره می‌کند که پس از گفتگویی در سال ۲۰۰۴ باعث شد او در مسیر بهبودی قرار بگیرد.

«تابناک با تو» - بردلی کوپر اعتراف کرد که زمانی احساس می‌کرد جانش را بر سر اعتیاد به مواد مخدر و الکل از دست خواهد داد. ستاره ۴۸ ساله هالیوود، که مهمان سریال پرطرفدار نشنال جئوگرافیک، «رانینگ وایلد با بیر گریلز: چالش» بود، در گفتگویی آزاد و صادقانه درباره لحظات تاریک زندگی‌اش صحبت کرد. وقتی «بیر گریلز» از کوپر درباره سال‌های سخت زندگی‌اش پرسید، کوپر به اعتیاد به الکل و کوکائین اشاره کرد و افزود که خوش شانس بوده که در ۲۹ سالگی ترک کرده، و ۱۹ سال است که پاک است.

روایت ستاره هالیوود از مرگبارترین روزهای زندگی‌اش

بردلی کوپر که پیشتر درباره اعتیاد خود به الکل و کوکائین صحبت کرده بود، گفته بود که پس از آسیب تاندون پا و ترک از سریال «آلیاس» در سال ۲۰۰۳، در مواد به دنبال آرامش بوده است.کوپر به نقش مهم «ویل آرنت»، همکار بازیگرش اشاره می‌کند که پس از گفتگویی در سال ۲۰۰۴ باعث شد او در مسیر بهبودی قرار بگیرد. با این حال، کوپر به گریلز اعتراف کرد که در ژانویه ۲۰۱۱، پس از اینکه پدرش بر اثر سرطان ریه در آغوشش درگذشت، تقریبا دوباره به این ورطه سقوط کرد.

اما خوشبختانه توانست این طوفان را پشت سر بگذارد و تجربیات خود را به کارگردانی و بازی در مقابل «لیدی گاگا» در فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» انتقال داد.

«ستاره‌ای متولد می‌شود» داستان زندگی خواننده الکلی مشهوری به نام جکسون مین است که عاشق خواننده جوان و گمنامی به نام الی، با بازی لیدی گاگا می‌شود و به او کمک می‌کند تا شناخته و معروف شود. بردلی کوپر برای بازی در نقش جکسون مین، نامزد دریافت اسکار بهترین هنرپیشه مرد در سال ۲۰۱۸ شد.

وقت صبح

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
فیلم تک تیراندازش معرکه س
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار