حرکت معنادار پوتین همزمان با مرگ رئیس واگنر
کد خبر: ۲۸۹۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از خدمات شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی قدردانی کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از خدمات شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی قدردانی کرد.
 
حرکت معنادار پوتین همزمان با مرگ رئیس واگنر
 
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه که در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک به این شهر سفر کرده است، از شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین بابت خدمات آنها قدردانی نمود.
 
وی با اشاره به قاطعیت و شجاعت جنگجویان روسیه تاکید کرد: "امروز تمامی دشواری های نبردها، همچون در سالهای جنگ بزرگ میهنی، در وهله اول بر دوش سربازان می باشد، بر دوش آنهایی که در خط مقدم هستند، گروهبان ها، گروهان ها، فرماندهان گردان ها، تیراندازان و مین روب ها، نیروهای تجسسی و ارتباطاتی، خدمه تانک ها و ماشین ها زرهی، نیروهای توپخانه و خلبانان. تمامی جنگجویان ما شجاعانه و قاطعانه مبارزه می کنند. از خودگذشتگی در برابر میهن و پایبندی به سوگند نظامی تمامی شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی را متحد می نماید".
 
وی همچنین به رشادت های نظامیان لشگر ۱۲۷ پیاده نظام – موتوری ارتش پنجم سراسری روسیه اشاره کرد که نه تنها بر دشمن پیروز شدند، بلکه همرزمان خود را نیز نجات دادند، اشاره کرد.
 
شایان ذکر است که ولادیمیر پوتین در مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک در روستای پانیرا استان کورسک، مدالهای دولتی را به برجسته ترین نظامیان لشگر ۱۲۷ پیاده نظام – موتوری ارتش پنجم سراسری روسیه اهدا نمود.
اسپوتنیک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
2
8
دقیقا مصداق اشک تمساح شده. خودشفرمان حذفشو داده حالا به خانوتده اش تسلیت میگه و از خدماتش قدردانی میکنه میره سرقبرش فاتحه خوانی هم میکنه. نوبت خود پوتین هم میرسه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار