سفارش چوبه دار برای مرد متوهم به اتهام قتل همسر
کد خبر: ۲۸۸۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
 مرد معتاد که همسرش را در پی سوءظن با ضرب گلوله به قتل رسانده است، به قصاص محکوم شد.

 مرد معتاد که همسرش را در پی سوءظن با ضرب گلوله به قتل رسانده است، به قصاص محکوم شد.

 
 

متهم که بر اثر مصرف مواد مخدر دچار سوءظن شده بود، همسرش را کشت. هرچند متهم از طرف فرزندانش رضایت گرفته است اما با درخواست پدر مقتول به قصاص محکوم شد.

یک سال قبل صدای درگیری شدیدی در خانه‌ای در جنوب تهران باعث شد پلیس به محل برود و جسد زن جوانی به نام نازی را پیدا کند. جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و مشخص شد زن هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.

دقایقی بعد یکی از اقوام نازی به پلیس مراجعه کرد و گفت منوچهر شوهر نازی با او تماس گرفته و درخواست کرده بچه‌هایش را به خانه خودش ببرد. این در حالی بود که خبری از منوچهر نبود.

به این ترتیب، ماموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن منوچهر آغاز کردند اما ردی از او نبود. تا اینکه دو روز بعد مردی با پلیس تماس گرفت و گفت راننده پرایدی ماشینش را مقابل پارکینگ خانه او پارک کرده و رفته است. وقتی پلیس شماره پلاک را استعلام کرد متوجه شد این خودرو اعلام سرقت شده است. به این ترتیب ماموران به محل رفتند و متوجه شدند راننده‌ پراید در هتلی در همان نزدیکی اقامت دارد. ماموران به هتل رفتند و مرد راننده را که همان منوچهر بود، بازداشت کردند.

منوچهر در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من به مواد اعتیاد داشتم و نازی از این موضوع ناراحت بود. سه سال می‌شد که فکر می‌کردم نازی من را ترک می‌کند، چون با کسی رابطه دارد. این افکار رهایم نمی‌کرد تا اینکه روز حادثه متوجه شد مواد کشیده‌ام. وسایلش را جمع کرد و گفت از خانه می‌رود. من که سلاح را از مدت‌ها قبل تهیه کرده بودم به او شلیک کردم. آن زمان دچار توهم بودم.

با صدور کیفرخواست علیه مرد همسرکش، پرونده برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد. در جلسه دادگاه فرزندان مقتول و قیم آنها اعلام گذشت کردند اما پدر مقتول درخواست قصاص کرد.

سپس نوبت به متهم رسید. او اتهام را قبول کرد و گفت: من قصد قتل نداشتم و توهم زده بودم. به خاطر کاری که کردم پشیمان هستم.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
عدالت و قصاص
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار