قتل هولناک زن جوان با شلیک مرگبار شوهر
کد خبر: ۲۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار: 2023 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
 تحقیقات جنایی درباره مرگ زنی که با شلیک گلوله جان باخته است در حالی آغاز شد که شواهد نشان می‌دهد او به دست شوهرش کشته شده است.
 تحقیقات جنایی درباره مرگ زنی که با شلیک گلوله جان باخته است در حالی آغاز شد که شواهد نشان می‌دهد او به دست شوهرش کشته شده است.
 
 
ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین ساعت ۳ و 40 دقیقه بامداد روز یکشنبه در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل تهران به بازپرس وحید ناصری گفتند در یکی از بیمارستان‌هایی که در حوزه استحفاظی آنها قرار دارد زنی جان خود را از دست داده و شواهد پزشکی و جزئیات پرونده حکایت از آن دارد که مرگ او عادی نیست و بر اثر دو گلوله فوت کرده است.
 
به این ترتیب، بازپرس ناصری دستور حضور تیم‌‌های تحقیق پزشکی قانونی و پلیس آگاهی را صادر کرد و مشخص شد متوفی را از پاکدشت به تهران آورده بوده‌اند. خانواده زن جوان در توضیح ماجرا به ماموران گفتند: دختر ما و همسرش در پاکدشت زندگی می‌کنند. دیروز همسایه‌ها از خانه آنها صدای شلیک ‌شنیده‌اند و وقتی به در خانه‌شان رفته‌اند دیده‌اند دامادمان در حال فرار است. بعد هم که داخل خانه رفته‌اند پیکر غرق در خون دخترمان را دیده‌اند به همین دلیل فوری موضوع را به پلیس، اورژانس و ما خبر ‌دادند.
 
این خانواده در ادامه گفتند: ماجرا حدود ظهر اتفاق افتاده بود و بعد که دخترمان را به بیمارستان بردند به ما گفتند چون حالش بد است و گلوله به جای بدی خورده باید به تهران بیاوریمش. ما هم همین کار را کردیم اما او در تهران هم دوام نیاورد و الان به خاطر قتل از دامادمان شکایت داریم. به این‌ترتیب اظهارات خانواده، شواهد و مدارک پزشکی ضمیمه پرونده شد تا برای ادامه تحقیقات به محل وقوع جرم که پاکدشت ‌است، انتقال یابند.

 

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار