بخشش برادر زن به خاطر آرامش روح همسر
کد خبر: ۲۸۸۳۵۹
تاریخ انتشار: 2023 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
مرد خشمگین که بر سر تقسیم ارثیه خواهرش را به آتش کشیده بود؛ از سوی شوهر خواهرش که قیم تنها فرزند مقتول بود به خاطر رضای خدا و آرامش روح زن جوان بخشیده شد.

مرد خشمگین که بر سر تقسیم ارثیه خواهرش را به آتش کشیده بود؛ از سوی شوهر خواهرش که قیم تنها فرزند مقتول بود به خاطر رضای خدا و آرامش روح زن جوان بخشیده شد.
 ۵ اردیبهشت امسال ساکنان شهرک امید در شرق تهران متوجه فریادهای سوختم سوختم زن جوانی در خیابان شدند. آنها خودشان را بلافاصله به خیابان رساندند و نگهبان شهرک را دیدند که با کپسول آتش‌نشانی در حال خاموش کردن زن جوانی است که آتش گرفته است. در چند قدمی زن جوان، مردی نیز دیده می‌شد که او هم دچار سوختگی شده بود. زن و مرد جوان که در تحقیقات مشخص شد خواهر و برادر هستند به بیمارستان منتقل شدند. هنوز 24 ساعت از این آتش‌سوزی نگذشته بود که زن جوان بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داد.
گزارش این حادثه به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. این در حالی بود که فیلم آتش گرفتن زن جوان در فضای مجازی خیلی زود منتشر شد.
در این فیلم دیده می‌شد که زن جوان پشت فرمان خودرو بود که برادرش با او درگیر شد. بعد از چند ثانیه درگیری در حالی که مرد جوان ضرباتی به او وارد می‌کرد مایعی را که داخل بطری بود روی او پاشید و با فندک او را آتش زد.
با بهبودی مرد جوان، او در تحقیقات گفت: سه ماه قبل پدر و مادرمان فوت کردند و با خواهرم بر سر تقسیم ارثیه اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه در ماشین خواهرم نشسته بودم و در رابطه با ارثیه خانوادگی مان صحبت می‌کردیم که دعوایمان شد. ابتدا با چاقو چند ضربه به خواهرم زدم. بعد هم بنزین را روی او پاشیدم. من نمی‌خواستم او را به قتل برسانم، اما خواهرم شوکر داشت و جرقه شوکر باعث آتش سوزی شد.
در حالی که مرد جوان از قتل ناخواسته خواهرش پشیمان بود، برای گرفتن آخرین دفاع به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. از سویی تنها ولی دم مقتول پسر 5 ساله‌اش بود که پدرش قیمومیت او را بر عهده داشت. روز گذشته همسر مقتول از طرف فرزندش به دادسرای امور جنایی تهران رفت و مدعی شد که می‌خواهد برادر همسرش را به خاطر رضای خدا و برای آرامش روح همسرش ببخشد.
با بخشش مرد جوان، کیفرخواست پرونده بزودی به دستور بازپرس محمد حسین زارعی صادر خواهد شد و برادر آتش افروز در دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار