ماجرای عجیب مرگ مشکوک نخبه المپیادی
کد خبر: ۲۸۷۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
 مرگ جوان نخبه المپیادی باعث تحت تعقیب قرار گرفتن مردی شد که خانواده‌اش می‌گویند بیهوش شدن او را به آنها خبر داده است و احتمالا در مرگ وی دست دارد.
 مرگ جوان نخبه المپیادی باعث تحت تعقیب قرار گرفتن مردی شد که خانواده‌اش می‌گویند بیهوش شدن او را به آنها خبر داده است و احتمالا در مرگ وی دست دارد.
 
 
 
 مردی با مراجعه به دادسرای جنایی از فردی ناشناس که احتمالاً در مرگ برادرش دست داشته است شکایت کرد. مرد شاکی در مورد برادرش و در تشریح ماجرایی که منجر به مرگ او شد گفت: برادرم از نخبگان بود و طلای المپیاد ریاضی داشت.‌ زمانی که زنده بود برای رفتن به آلمان و تحصیل در آنجا اقدام کرده و اگر زنده بود الان به آلمان رفته بود. هشتمین روز مردادماه برادرم از خانه بیرون رفت تا لواشک بخرد و بعد هم به هیات برود، بعد از آن از او بی‌خبر بودیم تا اینکه مردی با گوشی تلفن همراه او به ما زنگ زد و گفت برادرم بدحال شده و او را در یک سرویس بهداشتی پیدا کرده است. ما هم فوری به آن سرویس بهداشتی رفتیم که نزدیک هیاتی بود که برادرم قرار بود به آنجا برود. وقتی رسیدیم برادرم نیمه‌هوشیار بود و به سختی و با ایما و اشاره به ما گفت دو قرص ژلوفن خورده است. مردی که به ما زنگ زده بود یک جلد قرص دستش بود و به ما گفت برادرم از آن قرص خورده است بعد هم در تمام مراحل بیمارستان با ما همراه بود.  در بیمارستان پزشکان در مورد قرصی که برادرم خورده بود از ما پرسیدند و ما از آن مرد خواستیم که جلد خالی آن قرص را به ما بدهد اما او گفت نمی‌دانسته مهم است و در شلوغی و عجله آن را گم کرده است.
 
شاکی پرونده درباره علت شکایت از این مرد به بازپرس جنایی گفت: الان که نتیجه کالبدشکافی و پزشکی قانونی برادرم آمده علت فوت برادرم قرص برنج اعلام شده است اما برادرم آدمی نبود که بخواهد خودکشی کند.‌ او نخبه المپیاد ریاضی بود. قرار بود هفته آینده به آلمان برود و کسی که بخواهد خودکشی کند، نمی‌رود  لواشک بخرد. حتی مقداری از لواشکی که خریده بود در کیفش بود. به نظر ما همه این اتفاقات صحنه‌سازی است و ما فکر می‌کنیم مردی که با ما تماس گرفته، برادرم را مسموم کرده است. مابعد متوجه شدیم مقداری از وسایل برادرم که همراهش بود، گم شده است به همین خاطر از آن مرد شکایت داریم.
 

بازپرس جنایی پس از شنیدن شکایت مرد جوان، پرونده را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران فرستاد تا تحقیقات در مورد مردی که با خانواده متوفی تماس گرفته است آغاز شود و او تحت بازجویی قرار گیرد.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
4
در روزگاری زندگی میکنیم که از در خانه بیرون میرویم معلوم نیست برگردیم. متاسفتنه نباید براحتی به هرکسی اعتمادکرد و بااولین تعارف از دست کسی خوردنی گرفت و خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار