این زن برای یک صبح تا شب همراهی، ۱۱میلیون از شما می‌گیرد
کد خبر: ۲۸۶۹۸۱
تاریخ انتشار: 2023 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
از یکی دو روز پیش یک تور ۱۱ میلیون تومانی یک روزه در شهر تهران مورد توجه کاربران در توییتر و اینستاگرام قرار گرفته است، توری که هدی رستمی، بلاگر شناخته شده حوزه سفر دنبال برگزاری آن است.

از یکی دو روز پیش یک تور ۱۱ میلیون تومانی یک روزه در شهر تهران مورد توجه کاربران در توییتر و اینستاگرام قرار گرفته است، توری که هدی رستمی، بلاگر شناخته شده حوزه سفر دنبال برگزاری آن است.

 
 

شاید فکر کنید عدد اشتباهی را دیده‌اید، اما اینطور نیست یک تور یک روزه تهرانگردی ۱۱ میلیون تومانی وجود دارد که شما بابت یک صبح تا شب گشت این تور ۱۱ میلیون یا اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم ۱۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنید.

 
این زن برای یک صبح تا شب همراهی، ۱۱میلیون از شما می‌گیرد

خب این تور چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کارگاه درباره ترس و سفر تنهایی با هدا رستمی، صبحانه در کافه مورد علاقه هدی رستمی، ماساژ در مرکز ماساژ مورد علاقه هدی رستمی – اسپا هانا- کارگاه کاشی و سرامیک با دوست هدی رستمی، شام با آشپز محبوب هدی رستمی- سپهر سرلک- و کنسرت خصوصی. این تور در واقع تور خداحافظی و مهاجرت همیشگی هدی رستمی از ایران است.

شما می‌توانید جزئیات را در ادامه ببینید.

این زن برای یک صبح تا شب همراهی، ۱۱میلیون از شما می‌گیرد

چند نکته درباره تهران گردی ۱۱ میلیون تومانی با هدی رستمی

اول- این تور گران است. حتی با حساب این که مرکز اسپا هانا و رستوران سپهر سرلک گران هستند باز هم ما با تور گرانی طرف هستیم. با این هزینه می‌شود تور یکی دو روزه کاشان، رشت یا مقاصدی شبیه این را تجربه کرد، آن هم برای دو نفر.

دوم  با این همه این انتخاب خریداران تور است که آن را بخرند یا نه. به نظر عموم مخاطبان بِرَند هدی رستمی و مزایای این طور ارزش ۱۱ میلیون تومان را ندارند، اما به نظر برخی دارند! آن چنان که همین حالا هم ظاهرا سه چهار روز این تور تمام زنانه پر شده است.

سوم  ما قصد متهم کردن هدی رستمی به سفید شویی را نداریم و این اتهام را بی‌ربط می‌دانیم، آن چنان که حمله جریان به اصطلاح ارزشی به این چنین فعالیت‌هایی را نیز غلط می‌دانیم. هر کس بتواند فعالیت اقتصادی قانونی، سالم و شفاف داشته باشد و مالیاتش را بدهد جای خرسندی است.

چهارم هر چند خرید تور هدی رستمی انتخاب شخصی است و فعالیت اقتصادی او هم آزاد و حتی برای چرخه اقتصادی مفید به نظر می‌رسد، اما این به معنای بی‌ایراد بودن او نیست.

پنجم واقعیت تلخ – حداقل از نظر احساسی- این است که تهران و ایران برای هدی رستمی کیسه پول یا در شیک‌ترین حالت ماشین چاپ پول است. فعالیت‌های او در ایران هدی را تبدیل به یک اینفلونسر سفر جدی و موثر کرد و همین راه او در کسب درآمد را هموار کرد. در ویدئوهای استوری اینستاگرام او برای تبلیغ این طور او صراحتا از «تجربه شکل داغون زندگی» در تهران می‌گوید، اما از پول در آوردن از شکل داغون زندگی منصرف نمی‌شود.

ششم نکته جالب دیگر این جا است که ظاهرا خانم رستمی در حال مهاجرت همیشگی از ایران است و این تور- به نوعی- تور خداحافظی گران قیمت ایشان با کشور است.

هفتم البته فکر نکنید این تور آخرین فعالیت اقتصادی هدی رستمی در ایران است. به نظر می‌رسد او استودیو و تور خود در تهران را فعال نگه دارد.

هشتم در نهایت فعالیت اقتصادی هدی رستمی و تور لوکس و گرانش مشکل – یا حداقل مشکل اصلی- نیست. مشکل اصلی نگاه او به تهران و البته به ایران است، نگاهی که به نظر می‌رسد به زودی گوشه‌هایی دیگری از آن را خواهیم دید؛ درست وقتی که نیاز هدی به ایران کم‌تر شود و او بتواند راحت‌تر از «تجربه شکل داغون زندگی» در ایران بگوید

سلام نو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار