چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟
کد خبر: ۲۸۶۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
آیا دوست دارید منزل خود را با صرف کمترین هزینه، مجلل و شیک جلوه دهید؟ خوشبختانه ترفند‌های هوشمندانه‌ای وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، فضای منزلتان را لوکس و زیبا کنید. با ما همراه باشید تا ۱۰ نمونه از بهترین و کم هزینه‌ترین تکنیک‌ها برای داشتن یک خانه شیک را به شما آموزش دهیم...

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)«تابناک با تو» - استفاده از لوازم تزئینی چوبی در روشویی و بر روی دیوار خانه، آرامش، گرما و صمیمیت را به ارمغان می‌آورد.

آیا دوست دارید منزل خود را با صرف کمترین هزینه، مجلل و شیک جلوه دهید؟ خوشبختانه ترفند‌های هوشمندانه‌ای وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، فضای منزلتان را لوکس و زیبا کنید. با ما همراه باشید تا ۱۰ نمونه از بهترین و کم هزینه‌ترین تکنیک‌ها برای داشتن یک خانه شیک را به شما آموزش دهیم:

۱- استفاده از لوازم چوبی

استفاده از لوازم تزئینی چوبی در روشویی و بر روی دیوار خانه، آرامش، گرما و صمیمیت را به ارمغان می‌آورد. یک قاب چوبی برای آینه حمام، جایگزینی کشو‌های فلزی با کشو‌های چوبی شیک و استفاده از قفسه‌های چوبی در منزل می‌تواند ظاهر منزل شما را زیباتر و گران قیمت‌تر جلوه دهد.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۲- ترکیب لوازم قدیمی و جدید

جاشوا اسمیت، طراح استودیوی جاشوا اسمیت در نیویورک، می‌گوید: آثار عتیقه در کنار مبلمان سبک معاصر هرگز از مد نمی‌افتند. قرارگیری لوازم مدرن و سنتی در کنار یکدیگر واقعا هیجان انگیز است. سعی کنید فقط از یک یا دو اثر عتیقه برای این کار استفاده کنید و از کنار هم قرار دادن آثار مربوط به دوره‌های مختلف خودداری نمایید.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۳- استفاده از لوستر‌های مدرن

به جای استفاده از چراغ‌های قدیمی و لوستر‌های از مد افتاده، از لوستر‌های مدرن و شیک استفاده کنید. سعی کنید یک لوستر مناسب با توجه به فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید. در خانه‌های مدرن ممکن است استفاده از وسایل کلاسیک پر زرق و برق با فضا جور درنیاید، اما یک لوستر مدرن و ساده قطعا ظاهری زیبا و شیک برای منزل شما به ارمغان می‌آورد.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۴- بازسازی دیوار‌ها و کف حمام و سرویس بهداشتی

اگر کف و دیوار حمام و سرویس بهداشتی منزل شما نیاز به بازسازی دارد، با انتخاب کاشی و سرامیک مناسب، فضای این بخش از منزل را شیک و امروزی کنید. اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، باید کاشی و سرامیک‌های براق را انتخاب کنید که در برگشت و انعکاس نور بهتر عمل کند. کاشی و سرامیک‌هایی که حالت مات دارند، اگرچه بسیار زیبا هستند، اما مات بودن آن‌ها سبب کوچکتر به نظر رسیدن فضا می‌شود. از این رو برای فضا‌های بزرگتر مناسب هستند.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۵- استفاده از کفپوش، پارکت و سرامیک‌های مدرن

کفپوش‌های قدیمی منزل خود را با طرح‌های جدید و مدرن جایگزین کنید. این کفپوش‌ها در طرح و رنگ‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید با توجه به فضا مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر فضای اتاقتان کوچک است، بهتر است از کفپوش رنگ روشن برای دلبازتر به نظر رسیدن فضا استفاده کنید. برای انتخاب کفپوش مناسب فضا‌های بزرگتر محدودیت چندانی وجود ندارد.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۶- ترمیم لوازم آسیب دیده

پیش از دور انداختن ظروف، قاب عکس‌ها و حتی لوازم بزرگ مانند مبلمان، می‌توانید با روش‌های خلاقانه آن‌ها را ترمیم و قابل استفاده کنید. به عنوان مثال، پر کردن ترک‌های یک ظرف عتیقه با رنگ طلایی زیبایی دوچندانی به آن می‌بخشد و آن را مجددا قابل استفاده می‌کند. یا می‌توانید میز نهارخوری قدیمی خود را با کمی خلاقیت، مجدد رنگ آمیزی کرده و به میز قهوه خوری رویایی خود تبدیل کنید.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۷- استفاده از بک اسپلش

بک اسپلش‌های قدیمی دوباره مد شده اند. می‌توانید از این دیوارپوش‌ها برای پوشاندن دیوار بین کابینت‌های پایین و کابینت‌های بالایی، دیواره بالای اجاق‌گاز و سینک ظرف‌شویی استفاده کنید. بک اسپلش‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بک اسپلش از جنس شیشه حرارت دیده، کاشی، لمینت، سنگ، فولاد ضد زنگ، چوب و آینه اشاره کرد.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۸- رنگ آمیزی دیوار‌ها با رنگ لایم واش

رنگ لایم واش، رنگی است قدیمی با بافت گچی و ظریف که حس رمانتیک و تازگی را در ما زنده می‌کند. این رنگ حس و حالی خوبی به اتاق می‌بخشد و بر زیبایی و جذابیت آن می‌افزاید. لایم واش نوعی رنگ آهکی و یک ماده طبیعی و سازگار با محیط زیست است که با استفاده‌های مبتکرانه می‌تواند در کانون توجه قرار گیرد. این رنگ یک رنگ معمولی نیست و تأثیر چشمگیری در دکواسیون داخلی دارد.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۹- ایجاد یک دیوار گالری

‌می‌توانید با قرار دادن چند اثر هنری کوچک بر روی یک دیوار، یک گالری هنری زیبا ایجاد کنید. از قاب‌های ساده سیاه و سفید برای این تابلو‌ها استفاده کنید. دیوارگالری‌ها یک مجموعه خلاقانه و شخصی سازی شده از تابلو، عکس، پوستر و آثار هنری و شخصی هستند و یک روش ساده و کم هزینه جهت ایجاد تنوع و تغییر در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند.

چگونه با صرف کمترین هزینه خانه‌ای شیک داشته باشیم؟ (فرادید)

۱۰- حاشیه‌های کاغذی بر روی دیوار

می‌توانید از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای زیباتر جلوه دادن دیوار‌های اتاق خواب خود استفاده کنید. یک کاغذ دیواری شیک در حاشیه بالای دیوار اتاق خواب، فضا را از یکنواختی خارج کرده و راه حلی هوشمندانه و ارزان برای شیک‌تر جلوه دادن فضای اتاق خواب خواهد بود.

منبع: فرادید

برچسب ها: خانه ، شیک ، هزینه ، داخلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
4
انشالله اول خدا به همه اونایی که خونه ندارند شرایطی فراهم کنه که خانه دار شوند وبعد برسند به اینکه زیبایش کنند ....انشالله هیچ کس بی سقف بالای سر نمانه .........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار