مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش
کد خبر: ۲۸۶۴۷۲
تاریخ انتشار: 2023 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
یکی از علاقه‌مندی‌های خانم‌ها داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی است، البته این مورد برای آقایان نیز صادق است! مثلا داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن‌های مختلف برای خانم و آقایی خوش‌آیند است؛ اما مسئله اصلی چگونگی چیدمان میز آرایشی به شکل مرتب و زیباست.

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش (دلتا)

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش (دلتا)«تابناک با تو» - یکی از علاقه‌مندمهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایشی‌های خانم‌ها داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی است، البته این مورد برای آقایان نیز صادق است! مثلا داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن‌های مختلف برای خانم و آقایی خوش‌آیند است؛ اما مسئله اصلی چگونگی چیدمان میز آرایشی به شکل مرتب و زیباست.

میز آرایش یک اثاثیه مهم و کاربردی در خانه است که برای آرایش و آماده‌سازی صورت و مراقبت از ظاهر شخص استفاده می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد این میز وجود دارد چیدمان میز آرایشی است که چگونه مرتب و منظم، زیبا و بدون شلختگی انجام شود. در این مقاله به معرفی چند راهکار ساده برای چیدمان لوازم‌آرایش روی میز آرایش به شما ارائه خواهد کرد.

چگونه چیدمان میز آرایشی بهتری داشته باشیم؟

چیدمان میز آرایشی یکی از نکاتی است که ذهن خانم‌ها را به‌شدت درگیر می‌کند. هیچ خانمی دوست ندارد میز آرایشی شلخته و نامرتبی داشته باشد آن هم میزی که هر صبح به هنگام بیدارشدن درست در مقابل چشمانش قرار می‌گیرد. با این وجود برای داشتن میز توالت مرتب نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث مرتب‌تر شدن میز آرایش شما خواهد شد. داشتن میز آرایش منظم و آراسته می‌تواند به افزایش انسجام و آرامش در اتاق خواب شما کمک کند.

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش (دلتا)

دسته‌بندی

اولین نکته برای چیدمان میز آرایشی دسته‌بندی کردن تمام محصولات و وسایل آرایشی و بهداشتی است. مثلا محصولات پوستی، لوازم آرایشی چشم و محصولات آرایش لب را جدا کنید. سپس هر دسته را در جا‌های مخصوص خود قرار دهید تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر شود.

دورانداختن محصولات منقضی شده

بررسی کنید که آیا محصولات آرایشی شما منقضی شده‌اند یا خیر. محصولاتی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است، باید دور انداخته شوند تا میز آرایش جای خالی پیدا کند.

استفاده از محفظه‌ها و سبد‌ها

برای مرتب‌کردن وسایل آرایشی می‌توانید از محفظه‌ها، سبد‌ها، یا ظروف ذخیره‌سازی استفاده کنید. این وسایل به شما کمک می‌کنند تا محصولات را به‌خوبی دسته‌بندی و منظم کنید.

استفاده از قفسه‌ها و کشو‌ها

اگر میز توالت شما دارای قفسه‌ها و کشو‌ها است، از آن‌ها برای نگهداری لوازم آرایشی استفاده کنید. می‌توانید محصولاتی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را در کشو‌ها قرار داده و محصولات موردنیاز را روی قفسه‌ها قرار دهید.

استفاده از سبد‌های شفاف

سبد‌های شفاف برای چیدمان میز آرایشی بسیار مناسب هستند، زیرا به شما اجازه می‌دهند که محتویات هر سبد را به‌سادگی ببینید و به جستجوی محصولات نیازی نداشته باشید.

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش (دلتا)

تمیز کردن برچسب‌ها

روی هر محصول آرایشی باید به‌دقت برچسب مناسب با نام محصول، رنگ و مارک گذاشته شود تا هنگام استفاده به‌راحتی پیدا شود.

دسته‌بندی بر اساس نوع محصول

لوازم آرایشی را بر اساس نوع محصول (مثلا رژلب، مداد ابرو، ماسک صورت و…) دسته‌بندی کنید تا به‌راحتی بتوانید هر محصول را پیدا کنید.

جداسازی لوازم‌آرایش کوچک

لوازم آرایشی کوچک مثل مداد‌های ابرو، قلم‌های چشم و ... ممکن است به‌سرعت گم شوند. برای نگهداری این لوازم کوچک می‌توانید از جعبه‌ها یا قلمدان‌های کوچک استفاده کنید.

جابه‌جایی وسایل نامرتبط

گاهی روی میز آرایش وسایلی قرار می‌گیرد که هیچ ربطی به لوازم آرایشی و بهداشتی ندارند! بهتر است لوازم و وسایل بی‌ربط را در جای مناسب خود قرار دهید تا چیدمان میز آرایشی بهتری داشته باشید.

نگه‌داری منظم

میز آرایش را در حالت منظم و تمیز نگه‌دارید و بعد از هر بار استفاده از محصولات آرایشی، آن‌ها را به‌جای اصلی‌شان برگردانید و روی میز رها نکنید.

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش (دلتا)

حذف وسایل غیرضروری

یکی از مهم‌ترین نکات چیدمان میز آرایشی برداشتن اشیا غیرضروری از روی میز است. بهترین کار این است که تنها آنچه که برای آرایش روزانه‌تان لازم است روی میز بگذارید و از اضافه‌کردن اشیا غیرضروری پرهیز کنید.

استفاده از آینه‌های دیواری

اگر میز توالت شما دارای آینه نیست، می‌توانید از آینه‌های دیواری برای آرایش صورت استفاده کنید تا چیدمان میز آرایشی بهتری داشته باشید. آینه‌های دیواری به فضای اتاق شما چهره‌ای مدرن‌تر و شیک‌تر نیز خواهند بخشید.

زیبایی بصری

باتوجه‌به دکوراسیون داخلی چیدمان میز آرایشی خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که زیبایی بصری اتاق حفظ شود. نحوه قرار دادن جعبه‌های ادکلن‌ها، اسپری‌های خوشبوکننده، لوازم آرایشی و رنگ‌بندی آن‌ها می‌تواند جلوه بصری زیبایی ایجاد کند.

سخن آخر

هدف اصلی چیدمان لوازم آرایشی استفاده راحت و سریع از آن‌ها است. این نکات به شما کمک می‌کنند تا همیشه میز توالت مرتب و منظم داشته باشید. با انجام‌دادن این نکات، چیدمان میز آرایشی شما منظم و زیبا خواهد بود و شما از همه وسایل آرایشی‌تان به‌راحتی استفاده خواهید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار