جنجال لغو کنسرت رپر آمریکایی در این کشور اسلامی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: 2023 July 20    -    ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تراویس اسکات، خواننده رپ آمریکایی، پس از اعلام تمایل خود برای اجرای کنسرت جدیدی در مصر، به ویژه در مقابل اهرام ثلاثه، در ۲۸ ژوئیه، در صدر شاخص های جستجوی گوگل و سایت‌های مختلف شبکه های اجتماعی قرار گرفت...

لغو کنسرت تراویس اسکات در این کشور عربی جنجالی شد

جنجال لغو کنسرت رپر آمریکایی در کشور اسلامیاختصاصی تابناک با تو؛ تراویس اسکات، خواننده رپ آمریکایی، پس از اعلام تمایل خود برای اجرای کنسرت جدیدی در مصر، به ویژه در مقابل اهرام ثلاثه، در ۲۸ ژوئیه، در صدر شاخص‌های جستجوی گوگل و سایت‌های مختلف شبکه های اجتماعی این کشور قرار گرفت.

چند روز پس از این خبر، تعداد زیادی از پیشگامان رسانه‌های اجتماعی در مصر خواستار لغو کنسرت ادعایی تراویس اسکات در مقابل اهرام شدند، زیرا آن را اقدامی متناقض با هویت و فرهنگ مصری می‌دانستند. آنها معتقدند مصرف مواد مخدر، انجام روابط جنسی نامشروع و اعمال شیطانی و مناسک ماسونی از جمله بزه‌هایی است که در حاشیه کنسرت او صورت می‌گیرد. 

برخی دیگر تاکید کردند که انتظار می رود کنسرت "اسکات" در مصر شاهد تلفات و مجروحین باشد، همانطور که در آخرین کنسرت او که در پنج نوامبر ۲۰۲۱ در تگزاس برگزار شد، هشت نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر کشته شدند و مجروح شدند. 

جنجال لغو کنسرت رپر آمریکایی در کشور اسلامی

در نتیجه همه این درخواستها، سندیکای مجبور به پاسخگویی شد و بیانیه‌ای رسمی مبنی بر لغو کنسرت تراویس اسکات در مصر را صادر کرد. آنها اعمال و تشریفاتی که در کنسرت‌های او مغایر با اخلاق و هویت فرهنگ مصری است، را دلیل لغو کنسرت اعلام کردند. اندکی پس از این بیانیه، تعدادی توییت از منابع ناشناس منتشر شد و به طور غیررسمی اعلام کردند که خبر لغو کنسرت تراویس اسکات در مصر چیزی جز اخبار کذب و جعلی نیست و برنامه برای اجرای کنسرت تراویس در مصر همچنان به قوت خود باقی است. 

سندیکای موسیقی مصر تاکنون به طور روشن به این تناقض‌ها پاسخ نداده‌است، همچنین از سوی دیگر تراویس اسکات به طور رسمی به خبر لغو کنسرت خود در مصر واکنشی نشان نداده است و جنجال‌ها همچنان ادامه دارد. در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، بین طرفداران لغو کنسرت و مخالفان لغو کنسرت به دلیل اینکه هیچ دلیل آنچه بی‌منطقی می‌نامند، نبرد درگرفته‌است.

گفتنی است ماسون‌ها و شیطان‌پرستان علاقه‌ی زیادی به اهرام ثلاثه دارند و مخالفان کنسرت، تمایل تراویس برای اجرای کنسرت مقابل اهرام را نیتی شوم توصیف کرده‌اند. 

جنجال لغو کنسرت رپر آمریکایی در این کشور اسلامی

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv