حمایت ویژه سام اصغری از همسرش «بریتنی»
کد خبر: ۲۸۴۹۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 10    -    ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
سام اصغری از بریتنی اسپیرز در برابر حمله یک بادیگارد حمایت کرد.

سام اصغری از بریتنی اسپیرز در برابر حمله یک بادیگارد حمایت کرد.

 
حمایت ویژه سام اصغری از همسرش «بریتنی»
 

«سام اصغری» می‌گوید «بریتنی اسپیرز» هرگز به هواداران «بی‌احترامی» نمی‌کند. چهارشنبه شب گذشته خواننده ۴۱ ساله ادعا کرد بادیگارد «ویکتور ومبانیاما» بسکتبالیست آمریکایی به او ضربه زده است. اسپیرز می‌گوید پس از آنکه شانه ورزشکار را لمس کرده تا به او تبریک بگوید، بادیگارد واکنش پرخاشگرانه‌ای نشان داده است.

 

بریتنی مدعی است که فقط با نوازش شانه ورزشکار ۱۹ ساله بادیگارد به او «پشت دست» زده است. ومبانیاما پیش‌تر گفته بود که احساس کرده کسی او را «گرفته» اما تا چند ساعت بعد متوجه نشده که آن فرد بریتنی بوده است.

اصغری به این اتفاق واکنش نشان داده و با انتشار ویدیویی از بریتنی حمایت کرده است. او در ویدیوی می‌گوید: «سلبریتی‌ها فقط به خاطر مردم و هواداران سلبریتی شده‌اند. [بریتنی] هرگز در طول ۲۵ سال ستاره بودن به هیچ‌کس بی‌احترامی نکرده. با مردم باید چنین رفتار کرد.» در این ویدیو بریتنی نشان داده می‌شود که هواداری را در آغوش می‌گیرد.

اسپیرز ماجرای حمله بادیگارد را «فوق‌العاده خجالت‌آور برای بازگو کردن» می‌داند اما می‌گوید پس از افشای آن با گزارش «تی‌ام‌زی» خاطره بد آن دوباره زنده شده است. خواننده می‌گوید: «محافظ او بدون اینکه به عقب نگاه کند به من پشت دست زد، در مقابل جمعیت. نقریباً من را به زمین انداخت و باعث شد عینکم از روی صورتم بیفتد.».

اسپیرز می‌گوید با ضربه روحی بیگانه نیست و اضافه می‌کند که در آن شب «۲۰ هوادار» ورزشکار را احاطه کردند اما تیم امنیتی او «به هیچ‌یک از آن‌ها حمله نکرد.» او ادامه می‌دهد: «خشونت جسمانی خیلی زیادی در این دنیا در حال وقوع است. از همه قربانیان حمایت می‌کنم و دلم با همه آن‌هاست! تاکنون ورزشکار، محافظین یا تشکیلات او به صورت عمومی از من عذرخواهی نکرده‌اند. امیدوارم عذرخواهی کنند.»

اصغری می‌گوید: «واکنش خودم را نسبت به آنچه اتفاق افتاد ملایم می‌دانم و امیدوارم که آن مرد ادب شده باشد و دیگر به زنان بی‌اعتنایی نکند.»

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
15
1
پول پرستی که فقط نون قیافه شو میخوره
پاسخ ها
صمصام
| |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
کی اونوخ؟ من؟ تو؟ سام؟ بریتنی؟ رمزنگاری میکنی حاجی
ناشناس
| |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
حاجی حسادت آدمو بیچاره میکنه، خیلی بده
صمصام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
3
1
آخییییییییییی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار