همه اشتباه می‌کنند حتی مرسدس بنز!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۴۶۷۸
تاریخ انتشار: 2023 July 07    -    ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 مرسدس‌بنز قصد دارد طراحی جدید و خاصی را برای نسل جدید فرمان‌های خود در نظر بگیرد.این طراحی جدید همراه با کنترلرهای فیزیکی و کاملا نو خواهد بود.

 مرسدس‌بنز قصد دارد طراحی جدید و خاصی را برای نسل جدید فرمان‌های خود در نظر بگیرد.این طراحی جدید همراه با کنترلرهای فیزیکی و کاملا نو خواهد بود.

 
 

نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S ظاهراً فرمان را با دکمه های لمسی خازنی کنار می‌گذارد.این شرکت قصد دارد کنترلرهای فیزیکی را در این مدل بازگرداند، اما آنها روی فرمان سنتی قرار نخواهند داشت.یک گزارش جدید می‌گوید که این خودروساز به دنبال یک روند نوظهور در میان خودروسازان، فرمان دایره‌ای را با فرمان یوغ مستطیلی جایگزین خواهد کرد.

 

به گفته منابع مختلف، ظاهراً فرمان جدید از کنترلر مستطیلی در خودروی مفهومی Vision One-Eleven الهام گرفته است.ظاهراً این شرکت بر این باور است که شکل مسطح، امکان دید بدون مانع از جاده و نمایشگر راننده را فراهم می‌کند.این فرمان یوغ تا زمانی که کلاس S جدید عرضه شود، که طبق ادعای برخی منابع در اواخر سال ۲۰۲۷ عرضه و به فروش می‌رسد، وارد بازار نخواهد شد.بنابراین این فرمان مستطیلی به این زودی‌ها ظاهر نخواهد شد.

 

با این حال، مانند بسیاری از فناوری های کلاس S، قبل از اینکه در بقیه خط تولید ظاهر شود، باید به مدل های محبوب این خودروساز نفوذ کند.

همه اشتباه می‌کنند حتی مرسدس بنز!

مشتریان به شدت از فرمان لمسی خازنی مرسدس انتقاد کرده‌اند.رانندگان از کنترل‌های پیچیده‌ای که می‌تواند غیرقابل اعتماد و درگیرکننده در هنگام رانندگی باشد، لذت نمی‌برند.بنابراین در نسل جدید فرمان مرسدس‌بنز به همان سبک کنترلرهای فیزیکی بازگشت خواهند گشت.

ماه گذشته، فولکس واگن اعتراف کرد که کنترل های لمسی استفاده شده در جدیدترین مدل هایش اشتباه بوده است و قول داد که آنها را اصلاح کند.

 

همه اشتباه می‌کنند حتی مرسدس بنز!

مرسدس فرمان یوغ را به گونه‌ای طراحی کرده است که واکنش فرمان را با شرایط رانندگی تطبیق می‌دهد.در سرعت‌های پایین، این سیستم می‌تواند فرمان‌های طاقت‌فرسا را که در حین چرخش‌های دور برگردان یا مانورهای پارک تنگ رایج است، حذف کند. عکس این امر در سرعت‌های بالاتر اتفاق می‌افتد؛زیرا این سیستم، پاسخ فرمان را برای بهبود پایداری در هنگام تغییر خطوط و رانندگی در بزرگراه کاهش می‌دهد.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv