قیمت نجومی فروش اکانت توئیتر در ایران!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۳۷۲۸
تاریخ انتشار: 2023 June 28    -    ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
خبرگزاری ایسنا در گزارشی از بازار داغ خرید و فروش «اکانت» در ایران خبر داده است.
خبرگزاری ایسنا در گزارشی از بازار داغ خرید و فروش «اکانت» در ایران خبر داده است.
 
قیمت نجومی فروش اکانت توئیتر در ایران!
 
در بخشی از این گزارش آمده:
 
* اکانت توئیتر کار نکرده، فروش فالوور تضمینی اینستاگرام، کانال تلگرام با فالوور واقعی و ... اینجا بازار داغِ داغ است؛ ‌ بازار داغ خرید و فروش اکانت!
 
* در این میان کسانی هستند که طبق معمول از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و دست به خرید و فروش «اکانت» می زنند؛ ‌ به این معنا که عده‌ای صفحه‌ای را بالا می‌آورند و پس از آن که به تعداد فالوور مطلوبی رسید؛ ‌ آن را به فروش می‌گذارند. سایت‌های آگهی فارسی حالا پر شده‌اند از چنین آگهی‌هایی که دنبال خریدار برای «اکانت» هایشان هستند.
 
* خیلی وقت است که توئیتر یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترندها و موضوع‌های مختلف روز است. کاربرهای این شبکه هر روز و هر ساعت، درباره موضوع‌ها و دغدغه‌های مختلف صحبت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در یک متن ۲۸۰ کاراکتری همراه با عکس، ویدئو و یا لینک نظرشان را بگویند. در توییتر، برعکس اینستاگرام، متن توییت حرف اول را می‌زند.
 
 
 
* در این میان خیلی‌ها هم دوست دارند که بیشتر دیده شوند و متن‌هایشان بیشتر خوانده شود؛ ‌ برای همین هم به خرید اکانت توئیتر روی می‌آورند. قیمت‌ها مختلف‌اند. مثلا صفحه‌ای که در سال ۲۰۰۹ بالا آمده و به قول صاحبش نو است؛ ‌ ۱۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شخص دیگری یک اکانت ۴۶ هزارتایی را به مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به فروش گذاشته و مدعی است که دنبال‌کننده‌هایش کاملا واقعی هستند. یا مثلا یک اکانت ۱۲ هزارتایی که به گفته صاحبش کارکرده است و در هفته ۲ و یا ۳ بار «فیواستار» یا محبوب شده است، ‌ ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
* اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی این روزهای دنیا و سرزمین عجایبی است که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. اینستاگرام جایی برای به اشتراک‌ گذاشتن تصاویر و ویدئوهاست از لحظه‌هایی که دوستشان داریم و همچنین جایی برای فروش مجازی کالا است.
 
* خیلی‌ها دوست دارند که در اینستاگرام صفحات پرمخاطب داشته باشند و البته خیلی‌ها هم فالوور یا دنبال‌کننده می‌خرند. یک صفحه ۱۰۰ هزارتایی را در اینستاگرام ۶ میلیون تومان می‌فروشند و قیمت یک صفحه ۵۰ هزارتایی هم حدود ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که دنبال‌کنندگان این صفحات واقعی باشند.
 

* کانال‌های تلگرامی هم زمانی مخاطب زیادی داشتند اما این روزها کم‌رمق‌تر شده و با قیمت پایین‌تری خرید و فروش می‌شوند. یک کانال تلگرامی خام ۶۵۰ هزارتومان قیمت دارد و قیمت کانال‌های پیام رسان روبیکا نیز از ۱۰۰ هزارتومان شروع می‌شود!

ایسنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv