طلاق این بازیگر ۲۰۰ میلیون پوند برایش هزینه برداشت!
کد خبر: ۲۸۳۲۷۱
تاریخ انتشار: 2023 June 22    -    ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
گفته می‌شود که مجموعه موفق تلویزیونی "یلواستون" که برنده جایزه شده بود پس از اصطکاک ایجاد شده در روابط بین کوین و تیلور شریدان خالق آن سریال به پایان می‌رسد. شاید این تاثیر زندگی ناآرام شخصی و خصوصی کوین کاستنر بر زندگی حرفه‌ای اش باشد.

گفته می‌شود که مجموعه موفق تلویزیونی "یلواستون" که برنده جایزه شده بود پس از اصطکاک ایجاد شده در روابط بین کوین و تیلور شریدان خالق آن سریال به پایان می‌رسد. شاید این تاثیر زندگی ناآرام شخصی و خصوصی کوین کاستنر بر زندگی حرفه‌ای اش باشد.

طلاق این بازیگر ۲۰۰ میلیون پوند برایش هزینه برداشت!
 

به نقل از سان،‌ ۲۸ سال پیش کوین از "سیندی سیلوا" ۶۶ ساله مادر سه فرزند دیگرش طلاق گرفته بود. کاستنر برنده دو جایزه اسکار، پس از ۱۶ سال زندگی مشترک از سیندی بازیگر جدا شد و ظاهرا این طلاق به دلیل چشم چرانی‌های کاستنر رخ داده بود.

 

طلاق اول کاستنر پرهزینه بود و گفته می‌شود رقم مورد مصالحه طرفین برای طلاق ۸۰ میلیون دلار (۷۵ میلیون پوند) بوده است. پس از آن جدایی که یکی از پرهزینه‌ترین جدایی‌ها در میان اعضای هالیوود بود طلاق اخیر گویا کوین کاستنر را بی خانمان ساخته است.

 
 

کاستنر از طریق وکیل خود کریستین ۴۹ ساله را متهم کرده که از ترک مجتمع ساحلی ۱۱۵ میلیون پوندی شان در کارپینتریا در کالیفرنیا تا زمانی که خواسته‌های مالی اش از سوی کاستنر برآورده نشود خودداری ورزیده است.

کاستنر هم چنین مدعی شده که کریستین از کارت اعتباری وی برای پرداخت قبوض خود بدون اجازه گرفتن از او استفاده کرده است. کریستین نیز ادعا می‌کند که شوهرش در تلاش است تا سه فرزند محصل شان را از خانه بیرون کند.

 

دوستان نزدیک به کاستنر این موضوع را رد کرده اند که ممکن است موضوعاتی مرتبط با رابطه خصوصی بین این زوج عامل اصلی طلاق شان بوده باشد. با این وجود، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد پس از نزدیک شدن کریستین به "دنیل استار" کارآفرین ۴۲ ساله زمانی که کوین برای فیلمبرداری از همسرش دور بود این موضوع باعث رو به وخامت گذاشتن زندگی مشترک آن زوج شد. گفته می‌شود کاستنر با دنیل مواجه شده و نزاعی خشمگینانه بین آنان به دعوایی حقوقی تبدیل شده است.

 

کوین کاستنر پیش‌تر در مورد اولین طلاق اش گفته بود:"علیرغم تمام شایعات مطرح شده من با زنان زیادی رابطه نداشتم. وقتی روز‌ها ۱۷ ساعت روی صحنه فیلمبرداری کار می‌کردم وقت و انرژی نداشتم که حتی به زنان فکر کنم".

کوین و سیندی سه فرزند مشترک داشتند: آنی که اکنون ۳۹ ساله است و لیبی ۳۶ ساله و جو ۳۵ ساله. اعلام خبر طلاق آنان در ژوئن ۱۹۹۴ میلادی بر روی زندگی حرفه‌ای کاستنر نیز تاثیر گذاشت از جمله او با "میک جکسون" کارگردان فیلم بادیگارد بر سر پایان بندی نهایی فیلم اختلاف نظر داشت.

"گارث پیرس" نویسنده باسابقه هالیوود که با کوین دوست بوده می‌گوید: "کوین کاستنر هم چنین "کوین رینولدز" کارگردان رابین خود را از مجموعه تدوین فیلم کنار گذاشت".

او درباره کوین کاستنر می‌گوید: "او بیرحم بود. او با رینولدز بهترین دوست کارگردان اش بر سر تدوین سکانس‌های کلیدی درگیر شد. او هم چنین به "کریستین اسلیتر" بازیگر جوان با تندی تاخت و او را رنجیده خاطر ساخت. او یک روز صبح به یک راننده پرحرف که وی را به صحنه فلیمبرداری می‌رساند گفت:"می توانی دهانت را ببندی و فقط رانندگی کنی"؟ کوین می‌خواست رئیس باشد و قصد داشت همه این موضوع را بدانند".

کوین اولین بار در سال ۱۹۹۶ با کریستین سوپر مدل در یک زمین گلف ملاقات کرد. او در آن زمان هنوز همسر سیندی بود. او پس از طلاق از سیندی برای مدت کوتاهی با "بریجیت رونی" رابطه داشت و صاحب فرزندی از او شد. کاستنر گفته بود:"امید و آرزویم سه فرزند اولم بود در حالی که "لیام" به زور بر من تحمیل شده است. من سعی خواهم کرد به او کمک کنم، اما می‌ترسم که او هرگز برایم مانند دیگر فرزندان ام نباشد".

او هم چنین بین دو ازدواج اش روابط عاشقانه‌ای با "ال مکفرسون" سوپر مدل، "کورتنی کاکس" ستاره مجموعه فرندز و "بریجیت باکسِم" مدل داشت.

هفته گذشته اسناد حقوقی نشان داد که کوین تا چه اندازه محتاط بوده که برای بار دوم در طلاق دچار مشکل نشود. او در اظهاراتی به دادگاه گفت که چگونه اولین طلاق اش باعث شد تا او بدون خانه‌ای مناسب رها شود.

او نوشته است: "من پس از طلاق خود را در وضعیتی دیدم که قادر به زندگی در خانه خود نبودم". به همین دلیل او از کریستین خواست تا یک قرارداد پیش از ازدواج را امضا کند که وکلایش ادعا می‌کنند بدان معناست که در صورت جدایی این زوج کریستین باید ظرف مدت ۳۰ روز خانه را ترک کند.

"پیرس" می‌گوید کوین پیش از ازدواج پر زرق و برق اش در ملک ۱۶۰ هکتاری خود در آسپن در کلرادو در سال ۲۰۰۴ میلادی به او گفته بود دیگر بچه نمی‌خواهد، اما کریستین با این موضوع مخالفت کرده بود. کاستنر به وعده خود وفادار ماند و این زوج اکنون پدر و مادر کایدن وایات ۱۵ ساله، هیز لوگان ۱۴ ساله و گریس آوری ۱۳ ساله هستند.

با این وجود، دو سال پس از ازدواج شان کوین با رسوایی مواجه شد. دادگاهی در اسکاتلند با پرونده شکایت از سوی یک ماساژور ناشناس مواجه شد. آن ماساژور کاستنر را به انجام یک عمل غیراخلاقی در مقابل خود در زمانی که در ماه عسل در سنت اندروز در سال ۲۰۰۴ میلادی به سر می‌برد متهم کرده بود. کوین این ادعا را رد کرد. آن ماساژور به دلیل گزارش تخلف ادعا شده به روسای خود به شکلی ناعادلانه از کار اخراج شد. او بعدا مبلغی نامعلوم از هتل دریافت کرد.

علیرغم این اتهامات زندگی زناشویی کریستین و کوین به مدت ۱۸ سال ادامه یافت و به یکی از قوی‌ترین ازدواج‌های هالیوود تبدیل شد. کریستین که پیش‌تر مدل بود به طراح کیف دستی موفقی تبدیل شد و شهرت بازیگری همسرش که زمانی خدشه دار شده بود بهبود یافت. کوین در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه امی و در سال جاری برنده جایزه گلدن گلوب برای مجموعه یلواستون شد.

 

با این وجود، گفته می‌شود دور بودن کاستنر از خانه حتی برای ساخت آن مجموعه موفق (یلواستون) در ایالت مونتانا نیز باعث ایجاد مشکلاتی شده بود. گزارش شده کاستنر با پافشاری برای محدود کردن تعداد روز‌هایی که قرار بود سر صحنه فیلمبرداری باشد با شریدان سازنده آن مجموعه اختلاف نظر پیدا کرده بود. هم چنین ادعا‌هایی وجود داشت مبنی بر آن که کوین از تحولات داستانی پیرامون "جان داتون" شخصیت خود در آن مجموعه ناراضی بوده است. یک منبع آگاه می‌گوید شریدان به کوین کاستنر گفته بود که به "تعهدات بازیگری" خود پایبند باشد.

ماه گذشته کریستین با اعلام اینکه قصد دارد طلاق بگیرد موجی از شوک را ایجاد کرد. یک منبع آگاه می‌گوید کوین نیز از این تصمیم کریستین شگفت زده شده است. به نظر می‌رسد که هر گونه امیدی برای آشتی ضعیف است، زیرا کوین "لورا واسر" وکیل امور طلاق را استخدام کرده که پیش‌تر افرادی، چون کیم کارداشیان، ماریا شرایور همسر سابق آرنولد شوارتزنگر جانی دپ، آنجلینا جولی و بریتنی اسپیرز موکلان اش بوده اند.

واسر در یک جلسه دادگاه مدعی شد که کوین تقریبا یک میلیون پوند برای یافتن خانه جدید به کریستین پول داده است. او هم چنین وعده داده که ماهانه ۲۴ هزار پوند حمایت مالی موقت برای فرزندان شان بپردازد و گفته می‌شود خواستار حضانت مشترک آنان است. با این وجود، واسر گفته که کریستین موضعی اتخاذ کرده مبنی بر آن که تا زمانی که کوین با خواسته‌های مالی مختلف اش موافقت نکند از خانه خارج نخواهد شد.

طلاق این بازیگر ۲۰۰ میلیون پوند برایش هزینه برداشت!

تیم حقوقی کریستین گفته اند که هیچ دلیل قانونی‌ای برای بیرون کردن او از خانه وجود دارد. آنان افزوده اند:"کاستنر در حالی خواستار خروج کریستین و سه فرزندشان از خانه است که آن بچه‌ها تمام عمرشان را در آنجا زندگی کرده اند".

کوین نمی‌تواند به مزرعه ۱۲ خوابه اش در آسپن نقل مکان کند، زیرا آن مزرعه برای شبی ۲۸۰۰۰ پوند اجاره داده شده است. محل زندگی مورد اختلاف این زوج در جلسه دادرسی ماه آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت. بعید به نظر می‌رسد که قاضی به زودی با تقسیم ثروت ۲۰۰ میلیون پوندی این ستاره هالیوود موافقت کند.

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار