تاثیر برندها در انتخاب لباس
کد خبر: ۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: 2016 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
bato-adv
bato-adv
صرف نظر از اینکه کالای مورد نظر شما خوراک، پوشاک و یا چیزهای دیگری باشد، نام های تجاری همواره در انتخاب شما درگیر و دخیل هستند.
تاثیر برندها در انتخاب لباسمهم نیست چه چیزی می خرید، در هر صورت شما از یک برند معروف و یا دیگر برندها خرید می کنید. با وجود اینکه بسیاری از مردم تمام برندها را مانند یکدیگر می دانند، اما تفاوت برندها با یکدیگر مانند تفاوت انسان با زرافه است! در بحث پوشاک، بخصوص در حوزه مردانه، بسیاری از مردم به برندها اهمیت بسیاری می دهند.

تاثیر برندها در انتخاب لباس

- رقابت

رقابت میان برندها از سال های پیس آغاز شد، از آن زمانی که هر دسته از مردم با برند مورد علاقه خود سر و کار داشتند. با این حال، مارک ها در طول سالیان گذشته توسعه یافته اند و درک ما از نام برند به کلی تغییر پیدا کرده است.

- برندها چگونه توسعه یافتند؟

در طول این سال ها، تغییرات واضح بسیار زیادی در مارک لباس مردانه، بخصوص در زمینه هایی مانند سبک بازاریابی و ... ایجاد شده است. برندهای جلف و برندهایی که مدل های عجیب و غریب طراحی می کردند، این روزها بسیار کمتر دیده می شوند و جوانان بیشتر به دنبال لباس های کلاسیکی هستند که نشان از پختگی و کلاس بالایی دارد.

تاثیر برندها در انتخاب لباس

- تغییر کلیدی

تغییرات کلیدی بسیار زیادی هم در خیاطی های خرده فروش خیابانی دیده می شود، همان هایی که امروزه به طراحی کلکسیون های مختلف لباس می پردازند و محصولات قابل احترام خود را با قیمت های نجومی به معرض نمایش می گذارند. برخی از همین خیاطی های کوچک و خرده فروش، امروزه تبدیل به برندهای بسیار بزرگی شده اند. آن ها با در دست گرفتن نبض جوانان و تولید لباس هایی که مورد علاقه آن هاست سعی در رقابت در این بازار پرهیاهو دارند.

- برندهای اقتصادی و فراموش شده

به نظر می رسد بسیاری از برندهای فراموش شده، این روزها در حال بازگشت به بازار هستند و جالب اینجاست که موفق شده اند سطح تولیداتشان را در همان رده قبلی حفظ کنند و تولیدات ارزشمند و قابل احترامی را ارائه کنند. این موضوع باعث شده است تا این برندها به محض ورود در صف اول صنعت تولید لباس مردانه قرار بگیرند.

علاوه بر این، برندهای اقتصادی نه تنها تولیدات بسیار با ارزشی دارند، بلکه خرید از آن ها به مراتب باصرفه تر از دیگر برندهاست.

یکی از نشانه های ضعف اقتصادی در هر کشوری، افت محسوس کیفیت لباس مردانه آن است. به طوری که بسیاری از برندها در سال های گذشته برای بقای خود دست و پا می زدند.

- اثر برندها بر زندگی ما

بنابراین، اگر مارک ها و سبک ها تغییر کرده باشند، پس راه و روش ما هم در خرید و مصرف به کلی تغییر یافته است. برای مثال، کفش ها و کتانی ها یک نمونه عالی هستند. از چه زمانی کتانی هایی که صرفا برای دویدن استفاده می شدند، امروزه به یکی از بایدها برای هر مردی تبدیل شده اند؟ دقیقا از همان زمانی که زائقه مردان در زمینه مد به طور مداوم تغییر و تکامل یافت.

- تاریخ نام های تجاری

بسیاری از خیاط ها و حتی فروشگاه های لباس هایی را ارائه می کنند که با کمترین قیمت، بهترین کارایی را داشته باشند. در این موضوع هیچ شکی نیست! اما سعی کنید هیچ برندی را دست کم نگیرید، حتی اگر از مدل های آن خوشتان نمی آید. هر برندی برای رسیدن به هدقی خاص فعالیت می کند که ممکن است با نیازهای شما همخوانی نداشته باشد. پس باید قضاوت در مورد این برندها را بر دوش کسانی گذاشت که از لباس های آن استفاده می کنند.

- نتیجه گیری

با تمامی این تفاصیر، نوع لباس پوشیدن شما بسیار مهم تر از چیزی است که می پوشید. اما در هر صورت، برندها جزئی جدایی ناپذیر از گذشته زندگی ما هستند.

شیکسون
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv