سرنوشت تراژیک مادری که تصمیم گرفت زشت ترین زن جهان باشد
کد خبر: ۲۷۸۷۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
مری آن بیوان (Mary Ann Bevan) مادری بود که به خاطر چهار فرزندش فداکاری غیرقابل تصوری کرد. داستان غم انگیز بیوان گواهی است بر رنجی که مادران در طول زندگی برای فرزندان خود می‌کشند.
مری آن بیوان (Mary Ann Bevan) مادری بود که به خاطر چهار فرزندش فداکاری غیرقابل تصوری کرد. داستان غم انگیز بیوان گواهی است بر رنجی که مادران در طول زندگی برای فرزندان خود می‌کشند. در این مقاله در مورد عمل فداکارانه زنی می‌خوانیم که عنوان «زشت ترین زن» را به جان خرید و در تاریخ ماندگار شد. او ممکن است قبلا عنوان «زشت ترین» را به دست آورده باشد، اما امروز از او به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین و زیباترین مادران تاریخ یاد می‌شود.
 
زندگی اولیه و خوشبختی کوتاه مدت
 
سرنوشت تراژیک مادری که تصمیم گرفت زشت ترین زن جهان باشد
 
مری آن وبستر، متولد ۱۸۷۴، در شرق لندن با خانواده و هفت خواهر و برادر بزرگ شد. او که در جوانی ظاهر بسیار جذابی داشت پس از اتمام تحصیلات پزشکی، پرستار شد. بعدا با توماس بیوان ازدواج کرد و این زوج از زندگی شادی در کنار هم برخوردار شدند.
 
آغاز بیماری
 
پس از ازدواج، بیوان شروع به تجربه رشد غیرطبیعی، تغییر شکل صورت و میگرن کرد. این علائم نشان دهنده آکرومگالی (Acromegaly) است، یک اختلال ناشی از هورمون رشد بیش از حد که در آن زمان آگاهی کمی درباره‌اش وجود داشت.
 
سرنوشت تراژیک مادری که تصمیم گرفت زشت ترین زن جهان باشد
 
در نتیجه، ظاهر بیوان در طول تنها پنج سال به شدت تغییر کرد. با وجود این، شوهرش تا زمان مرگ ناگهانی بر اثر سکته مغزی در سال ۱۹۱۴ از او حمایت کرد و سپس بیوان را با چهار فرزندشان تنها گذاشت.
 
فداکاری برای فرزندان
 
با پیشرفت بیماری، بینایی بیوان کم شد و همه چیز برایش سخت‌تر شد زیرا شغل خود را نیز از دست داد. به دلیل ظاهری که داشت، یافتن کار مناسب برای او تقریبا غیرممکن و کسب درآمد به یک مبارزه بزرگ تبدیل شد.
 
وقتی نتوانست هیچ کاری پیدا کند تصمیم گرفت به مسابقه «زشت ترین زن» بپیوندد، به این امید که از ظاهر رو به زوال خود پول به دست آورد. او با غلبه بر ۲۵۰ رقیب، در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد و پول جایزه را گرفت.
 
مبارزه بیوان نتیجه داد
 

در سال ۱۹۲۰، او توسط یک شومن مشهور آن زمان، ساموئل دبلیو. گامپرتز، استخدام شد تا بخشی از برنامه جانبی او باشد؛ بخش کوچکی از یک اجرا در سیرک. مری آن تا زمانی که در سال ۱۹۳۳ درگذشت، در سیرک ها ظاهر شد تا فرزندانش را سیر نگه دارد و هزینه تحصیل آنها را بپردازد. مردم می‌آمدند تا به او و اندام‌های بزرگش خیره شوند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
14
وای از روزی که ورق برگردد و دنیا چهره زشت ، خشن و بی رحم خودش را به کسی نشان دهد!
کاکا
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
2
22
مادر در تمام احوال زیباست
ارژنگ
|
United States of America
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
زیبایی فانی هست و به کسی وفا نمیکنه ،چیزی که میمونه عشق و انسانیت هست که این مادر فداکار هردوش رو احتمالا داشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار