این مرد هر روز با یک زن رابطه دارد!
کد خبر: ۲۷۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
یک مرد ژاپنی به نام "ایشی یوویچی" به طور بسیار عجیب و باورنکردنی به دلیل شغلش ۱۰۰ همسر دارد.
مطمعنا نمی شود با پول خانواده، عشق و یا دوستی خرید اما می‎ شود به کمک آن به داشتن این چیز ها تظاهر کرد. ایشی یوویچی ، یک مرد ژاپنی است که ایده استخدام افرادی برای بازی نقش پدر، مادر، همسر، دوست و یا هرچیز دیگر را عملی کرد. او در حال حاضر نقش همسر بیش از 100 زن را بازی می ‎کند.
 
 
این مرد هر روز با یک زن رابطه دارد!
 
طبق آنچه در این بخش گفته ایم ژاپن به عنوان کشوری با سنت های بسیار قوی شناخته شده است که این سنت ها از نسلی به نسل دیگر منتقل می ‎شوند و ممکن است این اتفاق بی‎فتد که شخصی پدر و مادرش فوت شده باشند و یا در جایی دور از فرزند خود زندگی می ‎کنند و نمی ‎توانند در مراسم عروسی و یا جشن فارغ التحصیلی فرزند خود حضور داشته باشند و فرزندشان نیاز به حضور کسانی به عنوان پدر و مادر دارد.
 
ایشی یوویچی دید که هزاران نفر در کشورش هستند که یا پدر و مادری ندارند و یا از آن ها دورند و کسی را ندارند که در روز های مهم زندگیشان کنارشان باشد و به همین دلیل ایده ی کرایه کردن پدر و مادر برای حضور در مراسم های مهم در کنار چنین کسانی به ذهن او خطور کرد و این ایده برای بسیاری از افراد یک راه حل مناسب بود.
 
همه چیز از دوست یوویچی شروع شد و او گفت:من 12 سال است که نقش همسر یک مادر مجرد و پدرِ دختر او را بازی می‎ کنم . این دختر بچه بخاطر نداشتن پدر سختی های زیادی کشیده بود و به همین خاطر مادر او مرا کرایه کرد تا برای فرزندش نقش پدر را ایفا کنم و این دختر بچه مرا به عنوان پدر واقعی خودش می ‎داند و من تا زمانی که مادرش بخواهد باید این نقش را ادمه بدهم. اگر این دختر ازدواج کند ، من باید در آن عروسی به عنوان پدر او حضور یابم و بعد ها هم برای فرزندش نقش پدربزرگ را ایفا کنم.
 
ممکن است مصنوعی و جعلی به نظر برسد اما توهم داشتن پدر از سوی آن دختر بچه باعث شد آن احساس خلا ای که در نبود پدرش داشت از بین برود و از آن دختر بچه ، یک زن جوان با اعتماد به نفس بسازد پس می‎ توان گفت که این کار به ظاهر جعلی ارزشش را داشته است ، پس بهتر است این افراد را قضاوت نکنیم. یوویچی گفت:من همیشه از هر مشتری که به ما رجوع می‎ کند می ‎پرسم :آیا آمادگی لازم برا دروغ گفتن را دارید ؟ از آن زمان تاکنون یوویچی بارها و بارها نقش همسر یا پدر افراد مختلف را بازی کرده است و تا کنون شمار آن ها به بالای صد نفر رسیده است.
 
مشتری ها معمولا نقش های بسیار متفاوتی را در خواست می ‎کنند . گاهی اوقات از ایشی یوویچی خواسته می ‎شود که یک زن را به عنوان همسر خود در انجام کار های مختلفی همراهی کند و هر مشتری درخواست ها و انتظارات منحصر به فردی دارد و یوویچی بسته به آنچه از او خواسته می ‎شود مهربان ، دلسوز ، ماجراجو و یا خجالتی است و او حتی چندین بار نقش داماد را برای دخترانی که تحت فشار خانواده های خود قرار داشتند ، بازی کرده است.
 
یکی از مشتریان "ایشی یوویچی" درباره او این چنین نوشته بود :همیشه مشکل نبود یکی از اعضای خانواده نیست. من نمی ‎توانستم دوستی پیدا کنم که در روز عروسیم در حضور مهمانان سخنرانی کند چرا که بسیاری از دوستانم خجالتی بودند و نمی ‎توانستند در جمع سخنرانی کنند و بنابراین از ایشی یوویچی درخواست این کار را کردم و او بسیار مهربان و مودبانه و مانند یک دوست واقعی در مراسم عروسیم سخنرانی کرد و همچنین بعضی ها این افراد را برای شنیدن صبح بخیر از طریق تماس تلفنی کرایه می ‎کنند.
 
یکی از این افراد می ‎گوید :من در جوانی پدر و مادرم را از دست دادم و کسی را نداشتم که صبح ها مرا بیدار کند و به من صبح بخیر بگوید و بنابراین همیشه دلم می ‎خواست بشنوم :صبح بخیر ، بلند شو ! شاید عجیب به نظر برسد اما برای بعضی افراد این چیز های به ظاهر کوچک بسیار با اهمیت اند.
 
همچنین اگر فقط به یک همراه نیاز دارید ، "ایشی یوویچی" و آژانس وی می ‎توانند به شما در این زمینه کمک کنند و یکی از مشتر های این آژانس نوشته بود :اخیرا سر من بسیار شلوغ است و نتوانسته ام با دوستانم وقت بگذرانم ، این موضوع برای من بسیار کسل کننده شده است و دلم می‎ خواهد در فیس بوک و یا وبلاگ خود با دوستانم عکس بگذارم تا لایک شوند.
 

اگر این چیزی است که مردم به آن نیاز دارند ، ارزشش را دارد . انسان ها با یکدیگر بسیار متفاوتند و هر کدام قوانین، عقاید و انتظارات خاص خودشان را دارند . افرادی که در این داستان درگیر هستند از سنت های خاصی برخوردارند اما همین که این کار باعث خوشحالیشان می ‎شود یعنی ارزشش را دارد .

منیبان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
9
فک کن هر روز شوهر یه زن جدید بشی بعد پولم بهت بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار