خواننده جنجالی: پلیس خبر نکنید، زنده و سالمم
کد خبر: ۲۶۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
بریتنی اسپیرز درباره دلیل حذف اینستاگرام و رجوع  پلیس به خانه‌اش توضیح داد.
بریتنی اسپیرز درباره دلیل حذف اینستاگرام و رجوع  پلیس به خانه‌اش توضیح داد.
 
 
این خواننده ۴۱ ساله روز پنجشنبه، ۲۶ ژانویه (۶ بهمن)، در توییتر نوشت که ظاهرا پس از حذف حساب کاربری او در اینستاگرام، برخی از طرفدارانش پلیس به خانه او فرستادند تا از سلامتش باخبر و مطمئن شوند.
 
 
خواننده جنجالی: پلیس خبر نکنید، زنده و سالمم
 
اسپیرز نوشت: «همانطور که همه می‌دانند، پلیس بر اساس چند تماس تلفنی شوخی به خانه من فراخوانده شد. من طرفدارانم را دوست دارم و می‌پرستم، اما این بار در همه‌ چیز کمی زیاده‌روی، و به حریم خصوصی من تجاوز شد. پلیس هرگز وارد خانه من نشد و وقتی به خانه من آمدند، سریع متوجه شدند مشکلی وجود ندارد و بلافاصله آنجا را ترک کردند.»
 
روز یکشنبه، ۲۹ ژانویه (۹ بهمن)، این خواننده یک کلیپ ویدیویی در توییتر منتشر کرد که او را در باشگاه نشان می‌داد، و در ادامه تاکید کرد که «زنده» و «خوب» است، اما پیامی هم برای منتقدانش داشت.
 
بریتنی گفت که رسانه‌های اجتماعی را موقتا ترک کرده است، زیرا «افراد زیادی بودند که می‌گفتند شبیه یک احمق در حال رقصیدن» شده است.
 
او نوشت که به این اظهارنظرها حساس است و احساساتش جریحه‌دار شده است.
 

سام اصغری، همسر اسپیرز، ماه گذشته در صفحه خود در اینستاگرام، در دفاع از همسرش نوشت: «شبکه‌های اجتماعی می‌توانند آسیب‌زا باشند. گاهی اوقات، استراحت خوب است. او [بریتنی] صدای خود را دارد و زنی آزاد است. من برای حریم خصوصی او احترام قائلم و همیشه از آن محافظت می‌کنم.»

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
2
11
سام زرنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
عزیزم سام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار