مقصد شگفت‌انگیز رونالدو؛ CR۷ در همسایگی ایران!
کد خبر: ۲۶۴۵۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
مقصد کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد مشخص شد.

نشریه مارکا با انتشار گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی از ابتدای ژانویه ۲۰۲۳ با لباس النصر عربستان به میدان خواهد رفت. قرارداد رونالدو با باشگاه عربستانی دو سال و نیم خواهد بود. مهاجم پرتغالی دو روز پیش از آغاز جام جهانی قراردادش با منچستریونایتد را فسخ کرد و آزاد بود با هر تیمی برای آینده‌اش مذاکره کند و از آن زمان تیم النصر بیش از سایر باشگاه‌ها مشتاق به جذب او بود.

 

دلیل اصلی رونالدو برای خروج از سطح اول فوتبال اروپا و آغاز یک ماجراجویی جدید مسائل اقتصادی بوده است. رونالدو حالا می‌تواند به نماد کشور عربستان خارج از مرزهای این کشور تبدیل شود؛ کشوری که این روزها به دنبال ایفای نقشی مهم‌تر در دنیای ورزش است. ورود رونالدو به عربستان به عنوان بازیکن سابق رئال مادرید یک موضوع صرفا ورزشی نیست و می‌توان گفت موضوعی حکومتی تلقی می‌شود.

قرارداد رونالدو و النصر کمتر از صد میلیون یورو خواهد بود ولی از طریق تبلیغات افزایش می‌یابد و او را به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل می‌کند. درآمد سالیانه رونالدو با حضور در النصر به عدد ۲۰۰ میلیون یورو می‌رسد. این درحالی است که مسی و نیمار به عنوان پردرآمدترین بازیکنان حال حاضر دنیا از پاری‌سن‌ژرمن به ترتیب ۷۵ و ۷۰ میلیون یورو دریافت می‌کنند که به مراتب پایین‌تر از درآمد فوق‌ستاره پرتغالی در عربستان خواهد بود. حتی لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان در آمریکا هم فاصله هنگفتی با مبلغ پیشنهادی باشگاه عربستانی به رونالدو دارد.

 

مقصد شگفت‌انگیز رونالدو؛ CR۷ در همسایگی ایران!

 

کریستیانو رونالدو با حضور در النصر برای تیمی به میدان خواهد رفت که دور از سطح اول فوتبال جهان در پی بازیابی سلطه از دست رفته خود است. با این حال گام بلند او به سمت عقب و ورودش به سطح پایین‌تر دنیای فوتبال کاملا مشهود است و این موضوع در عملکرد او هم مشاهده می‌شود. او حتی در پرتغال به خاطر عملکردش در جام جهانی مورد انتقاد قرار می‌گیرد؛ چیزی که ماه‌ها پیش قابل تصور نبود!

سرمربی او در النصر رودی گارسیا فرانسوی است و آلوارو گونزالس، مدافع سابق مارسی و ویارئال هم هم‌تیمی او خواهد بود. مدافعی که تابستان گذشته پس از خروج از فوتبال فرانسه راهی عربستان شد. داوید اوسپینا هم یکی دیگر از بازیکنان مشهور النصر است. دروازه‌بان کلمبیایی پس از اتمام قراردادش با ناپولی تصمیم گرفت پیشنهاد عربستانی‌ها را بپذیرد. او در مقطعی هم از رئال مادرید پیشنهاد داشت ولی این انتقال شکل نگرفت.

لوییز گوستاوو، آندرسون تالیسکا، گونزالو مارتینز و وینسنت ابوباکار هم از دیگر نفرات نام‌آشنایی هستند که به زودی با رونالدو هم‌تیمی خواهند شد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
5
3
دروغه
کیاراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
3
10
شکر خدا و طبق نظر مسئولین مملکت ما که عربستان هر روز در حال افول و نابودیست..!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
خودش که فعلا تکذیب کرد گفت با عربستان قراردادی نبسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
2
1
مفنگی پول پرست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار