کیم جونگ اون بار دیگر دخترش را به رخ کشید!
کد خبر: ۲۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: 2022 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
رهبر کره شمالی با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.
 رسانه‌های دولتی کره شمالی امروز (یکشنبه) اعلام کردند، رهبر این کشور در مراسم ترفیع ده‌ها افسر ارتش که در پرتاب اخیر یک موشک بالستیک جدید شرکت داشتند، تاکید کرد، پیونگ‌یانگ می‌خواهد قدرتمندترین نیروی اتمی جهان باشد.
 
 
 
 رسانه‌های دولتی کره شمالی روز یکشنبه اعلام کردند، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای دومین بار در انظار عمومی با دخترش در یک جلسه با مقامات شرکت کننده در پرتاب موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) در این ماه ظاهر شد. عکس‌های منتشر شده توسط خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) نشان می‌دهد که دختری که گمان می‌رود دومین فرزند کیم باشد، جو آئه، در حالی که دست در دست پدرش حرکت می‌کند، یک کت بلند مشکی زمستانی با یقه خز پوشیده. ظاهر او شباهت زیادی به مادرش ری سول جو داشت.
 
خبرگزاری کره شمالی گفت که در این جلسه عکس مبارزان شرکت پرچم سرخ، مقامات، دانشمندان و تکنسین‌های موسسه تحقیقات علوم دفاعی و کارگران کارخانه مهمات که سهم بزرگی در آزمایش آزمایشی Hwasongpho-۱۷ داشتند، حضور داشتند. 
 
رهبر کره شمالی در دستور ترفیع این افسران ارتش گفت: هدف نهایی کره شمالی این است که قدرتمندترین نیروی استراتژیک جهان را داشته باشد. تقویت قابلیت‌های اتمی کشور مطمئنا می‌تواند از منزلت، استقلال و حاکمیت ملت و دولت حفاظت کند.
 
وی موشک هواسونگ-۱۷ را به عنوان قوی‌ترین سلاح استراتژیک جهان توصیف کرد و گفت: این موشک عزم و توانایی کره شمالی را برای ساختن قدرتمندترین ارتش جهان نشان می‌دهد.
 
کیم جونگ اون تصریح کرد: دانشمندان کره شمالی جهشی شگفت‌انگیز در توسعه فناوری نصب کلاهک‌های هسته‌ای بر روی موشک‌های بالستیک داشته‌اند و انتظار می‌رود که توانایی‌های بازدارندگی اتمی این کشور را با سرعتی فوق‌العاده سریع گسترش دهند و تقویت کنند.
 
کیم جونگ اون با دانشمندان، مهندسان و مقامات نظامی که در این آزمایش موشکی اخیر شرکت داشتند، عکس گرفت.
 
رهبر کره شمالی همچنین گفت: ما باید بزرگترین قدرت خود را به‌عنوان قدرتی مطلق‌تر و غیرقابل بازگشت، تثبیت کنیم، و هرگز به موفقیت‌هایمان تکیه نکنیم، و همچنان به تقویت بی‌حد و مرز توانایی‌های دفاعی خود ادامه دهیم.
 
وی گفت که دانشمندان، تکنسین‌ها و کارگران صنعت مهمات کشور باید بازدارندگی هسته‌ای کشور را با سرعت فوق العاده سریع گسترش دهند و تقویت کنند.
 
کیم جونگ اون، ۱۸ نوامبر سال جاری میلادی بر پرتاب آزمایشی موشک هواسونگ-۱۷ که بزرگ‌ترین موشک بالستیک قاره‌پیمای کره شمالی محسوب می‌شود، نظارت داشت و متعهد شد تا با آنچه که آن‌ها را تهدید‌های اتمی آمریکا می‌دانند، مقابله کند.
 
کیم جونگ اون بار دیگر دخترش را به رخ کشید!
کیم جونگ اون بار دیگر دخترش را به رخ کشید!
کیم جونگ اون بار دیگر دخترش را به رخ کشید!
کیم جونگ اون بار دیگر دخترش را به رخ کشید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار