جزئیات جدید از حادثه ترور آمل
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۶۰۸۴۵
تاریخ انتشار: 2022 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل پرداخت و گفت: پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود
روح الله سلگی بامداد جمعه در حاشیه جلسه شورای تأمین در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت دو جوان آملی در حمله تروریستی با اظهار اینکه این اتفاق ساعت ۸ شب درخیابان امام خمینی (ره) رخ می‌دهد، افزود: فرد مسلح در فاصله کوتاهی دو جوان متدین، انقلابی و بسیجی را مظلومانه به شهادت می‌رساند.
 
وی افزود: یکی از این جوانان که هشت ماه نامزد کرده بود مقابل دیدگان همسرش مظلومانه به شهادت می‌رسد و قطعاً این اتفاقات که در کشور رخ می‌دهد بدون پاسخ نخواهد ماند.
 
وی نقش سرویس‌های امنیتی خارج از کشور به ویژه سازمان سیاه را در وقوع این حوادث مشهود دانست و گفت: فرد تروریست یک نفر بوده و دستگاه‌های امنیتی به دقت در حال شناسایی و دستگیری وی هستند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره زمان تشییع این شهدا گفت: روز شنبه تشییع شهدای آمل را خواهیم داشت و مردم هزار سنگر با حضور خود این پلیدی‌های را خنثی خواهند کرد.
 
سلگی با اظهار اینکه دستگاه‌های امنیتی به شدت درحال رصد برای ارتقای امنیت در استان هستند گفت: رگه‌هایی از این مسئله را به طور دقیق دنبال کردیم و کشته سازی به عنوان پروژه در استان در حال انجام است و کشتن انسان برای آنان هیچ ارزشی ندارد زیرا تبهکاران تاریخ به شمار می‌روند و شاهد جنایت‌های آنان هستیم.
 
سلگی از خانواده‌های نوجوانان خواست از حضور فرزندان خود ممانعت کنند، چرا که پروژه کشته‌سازی‌ها در دستور کار است و امشب یک پروژه در استان مازندران رونمایی شد و از همه خانواده‌های می‌خواهیم مراقب فرزندان خود باشند.
مشرق
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv