حمله باورنکردنی مالک تلگرام به واتساپ
کد خبر: ۲۵۸۷۲۲
تاریخ انتشار: 2022 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
پاول دروف مالک پیام رسان تلگرام می گوید واتساپ حفره های متعدد امنیتی دارد و پیم رسان امنی نیست.

پاول دروف مالک پیام رسان تلگرام می گوید واتساپ حفره های متعدد امنیتی دارد و پیم رسان امنی نیست.

 
 

پاول دروف در کنال شخصی خود در تلگرام که ۶۵۰ هزار عضو دارد نوشته است:« هکرها می توانند به تمام اطلاعات گوشی کابران واتس اپ دسترسی داشته باشند.

این مشکل امنیتی هفته گذشته توسط خود واتس اپ فاش شد. تنها با یک ویدیو مخرب یا تماس تلفنی از طریق واتس اپ هکر ها به می توانستند به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

احتمالا فکر کنید با بزورسانی واتس اپ این مشکل حل می شود.نه واقعا.

در سال 2018 دقیقا یک مشکل امنیتی مشابه فاش شد. سپس مشکل دیگری در سال 2019 و 2020. حتی در سال 2017 و قبل از آن نیز این مشکلات وجود داشته است. لازم به ذکر است قبل از سال 2016 واتس اپ هیچ نوع رمز گذاری نداشته است.

هر سال، شکلات امنیتی از واتس اپ فاش می شود. که این مشکلات در راستای دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران است. این بدان معناست که مشکل امنیتی همیشه وجود خواهد داشت. این نوع مشکلات به سختی قابل تشخیص هستند و از در های ورودی به برنامه ظاهر می شود. اگر بتوان هر کدام از این در های پشت سیستم را گشود، و از میان برد، در بعدی خواهیم داشت که میتوان آن را شناسایی کرد و قابل دسترس کرد.

مهم نیست که شما ثروتمندترین فرد روی زمین باشید - همانطور که جف بزوس در سال 2020 متوجه شد، اگر واتس اپ را روی تلفن خود نصب کرده باشید، تمام اطلاعات بر روی تلفن همراهتان قابل دسترسی است. به همین دلیل سال ها پیش واتس اپ را از دستگاه هایم حذف کردم. زیرا با نصب آن دری برای ورود به گوشی شما ایجاد می شود.

من اینجا به مردم فشار نمی‌آورم که به تلگرام بروند. با بیش از 700 میلیون کاربر فعال و بیش از 2 میلیون ثبت نام روزانه، تلگرام نیازی به تبلیغات اضافی ندارد. می‌توانید از هر برنامه پیام‌رسانی که دوست دارید استفاده کنید، اما از واتس‌اپ دوری کنید - اکنون واتس اپ 14 سال است که به عنوان یک ابزار نظارتی استفاده می شود!

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار