چگونه با عروس جوانمان در خانه رفتار کنیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۵۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
توصیه هایی به شما كه «مادر شوهر» یك «عروس جوان» هستید؛
هنگامی كه خانواده پسرتان و همسرش به دیدن تان می آیند، غذایی درست كنید كه می دانید عروس تان دوست دارد. هنگامی كه می دانید سر عروس تان خیلی شلوغ است، به جای او غذا درست كنید.
چگونه با عروس جوانمان در خانه رفتار کنیم هنگامی كه مادر نوزاد پسرش را در آغوش می گیرد چه رویاهایی كه برای او ندارد. از همان موقع به فكر داماد كردن پسرش است. وقتی پسر، مرد جوانی شد، یك دل نه صد دل عاشق خانمی می شود و با او ازدواج می كند و شما می شوید، برایش مادرشوهر. این توصیه ها به شما كمك می كند، بفهمید چطور می توانید وضع را در موقعیت بهتری نگه دارید، رابطه تان را با عروس تان تنظیم كنید و زندگی خوبی با پسر و نوه ها داشته باشید.

موقعیت هایی كه باید در آن سكوت كنید


هنگامی كه عروس تان می گوید می خواهد كارها چطور انجام شود، مهربان باشید. لبخند بزنید و پیشنهاد بدهید كمكش كنید تا به هدفش برسد؛ حتی اگر عروس تان آن كار را كاملا متفاوت با شما انجام می دهد. این آسان ترین راه است و هر وقت می توانید همین روش را پیش بگیرید. به هرحال هرگز منفعل نباشید.

چگونه با عروس جوانمان در خانه رفتار کنیم

همراه عروس تان تفریح كنید


كاری پیدا كنید كه مورد علاقه هر دو نفرتان باشد و با هم انجام بدهید. اگر هر دو از هنرمند خاصی خوش تان می آید با هم به نمایشگاه او بروید. ایجاد وابستگی به چیزی خارج از خانواده باعث می شود موضوعی داشته باشید كه بتوانید هر بار كه همدیگر را می بینید درباره آن صحبت كنید.

هوای عروس خانم را داشته باشید


هنگامی كه خانواده پسرتان و همسرش به دیدن تان می آیند، غذایی درست كنید كه می دانید عروستان دوست دارد. هنگامی كه می دانید سر عروس تان خیلی شلوغ است، به جای او غذا درست كنید. به عروس تان روش تهیه غذاهای خانواده تان را كه آن ها دوست دارند، بدهید.

سرزده به خانه شان نروید


سرزده به خانه عروس تان نروید. این كار علاوه بر اینكه چهره خوبی ندارد، گاهی حمل بر فضولی هم می شود. مضاف بر اینكه ممكن است در زمان استراحت او مزاحمش شده باشید.

نوه داری كنید

بگذارید عروس تان بفهمد واقعا چقدر فرزندانش را دوست دارید. حتی اگر میان شما و عروس تان شكرآب شده است، هیچ دلیلی ندارد رابطه تان با بچه ها تحت تاثیر قرار بگیرد و از محبت تان به آنها كم بشود.

چگونه با عروس جوانمان در خانه رفتار کنیم

بدگویی نكنید

هرگز در برابر بچه ها از مادرشان بدگویی نكنید. شركت دادن نوه ها در حرف های بزرگ ترها كار خودخواهانه ای است كه ممكن است به ضرر خودتان تمام شود، زیرا بچه ها عموما از مادر خودشان دفاع می كنند. برای عروس تان از تمام شیرین كاری هایی كه نوه های تان می كنند و حرف های قشنگی كه به شما می زنند تعریف كنید. شما دو نفر عاشق این بچه ها هستید و این باید در همه اعمال و رفتارتان مشخص باشد.

هدیه بخرید


اولین نفری باشید كه برای تولد عروستان تلفن می كند و تبریك می گوید. به جای اینكه فقط اسم تان را روی هدیه بنویسید، هر سال همراه هدیه، كارتی به عروس تان بدهید و روی آن جمله ای پرمعنی بنویسید. بدانید عروس تان چه چیزهایی را می پسندد و مهم تر اینكه چه چیزهایی را اصلا نمی پسندد. درباره هدایایی كه برای او می خرید تامل و فكر كنید تا عروس تان چاره ای جز دوست داشتن هدیه اش نداشته باشد.
مجله خانواده سبز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
فکر کنم نویسنده خانم میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
با این کارها یک عروس پرتوقع بسازید
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv