ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۵۵۶۸۴
تاریخ انتشار: 2022 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
طبق این نظرسنجی، ۲۶ درصد خریداران احتمالی، خرید Apple Car را ترجیح می‌دهند و ۲۴ درصد از کیفیت آن اطمینان دارند!

طبق این نظرسنجی، ۲۶ درصد خریداران احتمالی، خرید Apple Car را ترجیح می‌دهند و ۲۴ درصد از کیفیت آن اطمینان دارند!

 
 

در حالی که اپل هنوز هیچ اشاره‌ای به خودروی خود که با نام «اپل کار» (Apple Car) شناخته می‌شود، نکرده و تاکنون فقط شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره آن منتشر شده، طبق یک نظرسنجی جدید، یک چهارم خریداران خودروهای جدید، Apple Car را به عنوان گزینه جدید خود در نظر می‌گیرند و تحت تاثیر کیفیت آن قرار گرفته‌اند.

ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت

شرکت مشاوره Strategic Vision در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد که برای تقریبا سه دهه، بین صاحبان خودروهای جدید نظرسنجی انجام داده و درباره اینکه چه خودروهایی را برای خرید درنظر می‌گیرند و کیفیت آن خودرو را چگونه ارزیابی می‌کنند، سوال کرده است. هر نظرسنجی شامل بیش از ۴۵ خودرو می‌شود و برای سال ۲۰۲۲، اپل کار به این لیست اضافه شده است.

طبق توضیح رئیس این شرکت و همانطور که در نمودار زیر (از بلومبرگ) مشاهده می‌کنید، اپل سومین برند برتر این نظرسنجی اعلام شده و ۲۶ درصد از مشتریان اعلام کرده‌اند که در آینده خرید خودرو با برند اپل را در نظر خواهند گرفت. همچنین اپل در این جدول پس از تویوتا (۳۸ درصد) و هوندا (۳۲ درصد) قرار گرفته و در ادامه شاهد محبوبیت خودروهای فورد (۲۱ درصد) و تسلا (۲۰ درصد) هستیم.

«الکساندر ادواردز»، مدیرعامل Strategic Vision در ادامه توضیح می‌دهد: «قدرت اپل به همین مورد ختم نمی‌شود. چیزی که دیگران باید نسبت به آن نگران باشند، این است که اپل نسبت به هر شرکت خودروسازی دیگری علاقه‌مندان بیشتری را به خود جذب می‌کند، یعنی دو برابر برندهای قدرتمندی مانند هوندا، تویوتا و تسلا. به عنوان مثال، بیش از ۵۰ درصد دارندگان تسلا به‌طور قطع خرید خودروی اپل را در آینده در نظر خواهند گرفت.»

همانطور که در نمودار بالا دیده می‌شود، ۲۴ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی زمانی که درباره کیفیت برند از آن‌ها سوال شد، بالاترین گزینه ممکن (آن را دوست دارم) را علامت زدند که اپل از این نظر اختلاف زیادی نسبت به رقیبان خود دارد. برای تسلا، تویوتا و هوندا این میزان به ترتیب ۱۱، ۱۵ و ۱۳ درصد بوده است.

با این حال، هنوز زمان زیادی تا عرضه اپل کار به بازار باقی مانده است. طبق شایعاتی که منتشر شده، این خودرو از سال ۲۰۱۴ یعنی قبل از عرضه اولین نسخه اپل واچ در دست ساخت قرار دارد، اما اکنون انتظار می‌رود تا در هر زمانی پس از سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

دیجیاتو

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv