روایت هولناک از گرسنگان در قلب تهران
کد خبر: ۲۴۴۶۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
سعید ارکان‌زاده، روزنامه‌نگار در تویئتر خود به روایت از یک ماجرای تلخ پرداخت.
 در گذشته خط فقر مطلق در حدود ۱۰ میلیون تومان بود که این رقم با توجه به گرانی‌های اخیر می‌تواند تا ۱۲ میلیون نیز افزایش داشته باشد. به همین دلیل سوال اینجاست که کسانی که به مردم وعده می‌دهند چگونه می‌خواهند این خط فقر را بشکنند و به وعده‌های خود عمل کنند؟
 
روایت هولناک از گرسنگان در قلب تهران
 
در همین رابطه سعید ارکان‌زاده، روزنامه‌نگار در تویئتر خود به روایت از یک ماجرای تلخ پرداخت و نوشت:
 
با مترو از فاطمی رفتم تا بازار. از سیر بودنم خجالت کشیدم بس‌که آدم گرسنه دیدم. انگار توی داستان‌های چارلز دیکنز سیر می‌کنی. از همان فاطمی پیرمردی می‌گفت برایم غذا بگیر، تا آن بچه که چسبیده به پاهای مسافران مترو گدایی می‌کرد، تا کنج گلوبندک که زباله‌گردی از عابران سیگار می‌خواست.
 
روایت هولناک از گرسنگان در قلب تهران
 
بیش از یک سوم جمعیت ایران در «فقر مطلق» زندگی می‌کنند و تعداد افرادی که در فقر مطلق زندگی زندگی کرده‌اند از ۲۶ میلیون نفر به حدود ۳۰ میلیون نفر رسیده است.
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
16
مگر برای کسی مهمیم،،،بخدا کک هیچکس نمیگزه،،،ملت همدیگه رو بخورن هم برای این دولت و مجلس اهمیتی نداره،هر اقدامی میکنن که بیشتر تو فقر و بیچارگی و نداری فرو بریم،با افتاخار هر روز قیمت جدید میدن،،،نمیفهمن وقتی پول دست ملت نیست که روغن12 هزارتومانی رو بخرن،چطوری میخوان روغن64 هزارتومن بخرن،،،جالبه هرروز ازهمدیگه تعریفم میکنن لطفا یک سر بیان میون مردم ببینن چقدر ملت دوسشون دارن!!!
سیدمرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
دیروز بعد ظهر از بلوار شهید کاظمی به سمت آذری در حال حرکت بودم کمب بالاتر از بعداز چهار راه یافت آباد یه خانمی که جوون جون نبود اما پیر و شکسته هم نبود. محجبه و پوشیده کنار خیابون ایستاده بود یه پخش صوتی تو ساک دستیش بود که آهنگ شاد پخش می کرد و یه دایره هم تو دستش که همزمان دایره میزد و خیلی هم بلد نبود. از این صحنه ها زیاد دیده بودم ولی همشون آقا بودن نه خانم . ایشون سعی داشت مردم رو شاد کنه ولی واقعا ناراحت کننده بود
. دمه همه گرم تا جایی که دیدم همه بهش یه دشتی میدادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار