شروع یک روز خوب با چهره ای شاداب و زیبا
کد خبر: ۲۴۴۴۷
تاریخ انتشار: 2016 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
bato-adv
bato-adv
شما هر شب می توانید مشکلات زیبایی خود را در طول یک شبانه روز برطرف کرده و صبح با شادابی و درخشندگی بیشتری از خواب بیدار شوید. نکات زیر پیشنهادات کاربردی برای انجام آن در طول شب و زیبایی بیشتر در صبح روز بعد است:
شروع یک روز خوب با چهره ای شاداب و زیباشما هر شب می توانید مشکلات زیبایی خود را در طول یک شبانه روز برطرف کرده و صبح با شادابی و درخشندگی بیشتری از خواب بیدار شوید. نکات زیر پیشنهادات کاربردی برای انجام آن در طول شب و زیبایی بیشتر در صبح روز بعد است:

شروع یک روز خوب با چهره ای شاداب و زیبا

1. پاهای نرم

 با استفاده از وازلین و یا روغن زیتون پاهای خود را ماساژ دهید و به گزارش پرشین وی آن را با جوراب بپوشانید تا خشکی پا در طول شب درمان شود.

2. لب های مرطوب

 با استفاده از یک لایه روغن بادام شیرین و یا عسل روی لب در طول یک شبانه روز، صبح با لب هایی بسیار زیبا از خواب بیدار شوید.

3. مو خوره

 با استفاده از ژل آلوئه ورا موهای خشک و دچار موخوره را تغذیه و نرم کنید ، آن را در طول یک شب تا صبح به موها زده تا وضعیت موها بهتر شود، پیش از خواب تنها مقدار کمی به انتهای موها بزنید.

4. مراقبت ناخن/ کوتیکل


 ناخن را با کمک مقداری روغن نارگیل و یا شی باتر در طول شب نرم کنید، این کار علاوه بر مرطوب کردن ، ناخن ها را محکم تر نیز می کند.

5. رشد ابرو، مژه

برای تقویت موهای ابرو و مژه و بلند شدن آنها می توانید از روغن کرچک استفاده کنید.

6. مراقبت از مو

برای داشتن موهایی سالم و همچنین خواب خوب ، مقداری روغن مو گرم را روی ریشه های مو ماساژ دهید، از نوک انگشتانتان به صورت حرکات دورانی برای ماساژ و رشد سریعتر موها استفاده کنید.

7. مرطوب کردن

پوست را کاملا از هر گونه آلودگی و آرایش پاک و لایه برداری کنید، سپس از یک مرطوب کننده خوب در طول شبانه روز استفاده کنید. از مقدار بسیار کمی روغن نارگیل زیر کرم شب استفاده کنید و یا با چند قطره روغن نارگیل، روغن آرگان یا روغن ویتامین ایی پوست را پیش از خواب ماساژ دهید تا صبح با چهره ای شاداب بیدار شوید.

8. مراقبت از چشم

مقدار کمی روغن بادام را با انگشت حلقه به دور چشم ماساژ دهید تا سیاهی دور چشم و چین و چروک را درمان کنید.

9. دست های نرم

با استفاده از یک اسکراب خانگی ساخته شده از روغن زیتون و شکر قهوه ای، دست های خود را لایه برداری کنید. با مقدار کمی کرم دست خانگی شی باتر دست ها را ماساژ دهید و به گزارش پرشین وی سپس دست ها را با دستکش بپوشانید و صبح با دست هایی از همیشه جوان تر و نرم تر بیدار شوید.

10.  زیبایی ساتنی

خوابیدن روی یک بالش با روکش ساتن از شکنندگی و مجعد شدن موها جلوگیری می کند. همچنین برای پوست نیز مناسب است و فشار روی پوست را کاهش داده و صبح با خط و خطوط روی پوست بیدار نمی شوید!

پرشین وی


bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv