فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۰۲‍
کد خبر: ۲۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار: 2022 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
bato-adv
bato-adv

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روزگار سختیِ شما با آغاز سال تولدتان به پایان می‌رسد. در این سال شرایطی برای کار و تلاش بیشتر مهیا می‌شود. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و سختی‌های زندگی خود را پایان بخشید. بهار امسال را با سرزندگی و نشاط آغاز خواهید کرد. به تابستان که رسیدید، کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود. غم به دلتان راه ندهید. از عهده انجام این کارها بر می‌آیید. خطری در شهریور ماه در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید و کارهای پرمخاطر‌ه را کنار بگذارید. در ماه مهر با فرد باتجربه‌ای آشنا می‌شوید. این آشنایی را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های سودمندی از ایشان فرا بگیرید. آذر امسال فرصتی برای نشان‌دادن توانمندی‌های خود به دیگران پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت تا می‌توانید هنرنمایی کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. دی ماه زمان عاشقی شماست. در این ماه گرفتار عشقی جگرسوز می‌شوید. بهتر است در این عشق از عقلتان کمک بگیرید و تسلیم وسوسه‌ نشوید. بهمن امسال زمان استراحت شماست. در این ماه کارهای کمتری خواهید داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و انرژی خود را برای ماه‌های پرکار آینده ذخیره کنید. سالی که در پیش رو دارید را به گونه‌ای دنبال کنید تا با فرا رسیدن اسفند، زحمت‌هایی که در این سال کشیده‌اید به بار بنشیند. از این شرایط درس بگیرد و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

file+(1)

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فروکش کند. 

file+(2)

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. 

file+(3)

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید.  انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.   برای افزایش درآمد به فکر ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای باشید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

file+(4)

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.  تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

file+(5)

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.    فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

file+(6)

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. انسان حساسی هستید و روحیه‌‌ای زودرنج دارید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت خودتان را به لحاظ روحی تقویت کنید و نگذارید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده زندگی شما را به نابودی بکشاند. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. 

file+(7)

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید.   با افراد مهم و بانفوذی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به زمینه‌ای برای دوستی و رفاقت با این افراد تبدیل کنید و برای حل مشکلات از آنها کمک بگیرید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

file+(8)

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. 

file+(9)

روزی همراه با سلامت و شادکامی را به پایان خواهید رساند. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظب‌شان باشید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

file+(10)

 برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را ابراز کنید و مطمئن باشید که با عشق دوطرفه‌ای سروکار دارید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.    

file+(11)

احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.   ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

file+(12)

از چیزی ترس و هراس نداشته باشید و نگذارید این احساس‌ها راه موفقیت شما را سد کنند. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید.  امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. کارها را به تنهایی انجام ندهید و از اطرافیان کمک بگیرید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv