جادوی از بین بردن موهای زائد بدن با این ادویه معروف
کد خبر: ۲۳۹۸۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
می‌دانستید زردچوبه یک گیاه همه فن حریف است؟ دکتر ابراهیمی کارشناس و درمانگر طب سنتی می‌گوید: «خوردن زردچوبه به اندازه معمول آن، ترشح صفرا را زیاد کرده و اختلالات کبدی را برطرف می‌کند. مصرف آن از پوکی استخوان، روماتیسم و بیماری‌های مفصلی جلوگیری می‌کند.

هدایای عجیب و غریبی که سلبریتی ها به یکدیگر داده اند؛ از آدامس جویده شده تا جزیره شخصی«تابناک با تو» - می‌دانستید زردچوبه یک گیاه همه فن حریف است؟ دکتر ابراهیمی کارشناس و درمانگر طب سنتی می‌گوید: «خوردن زردچوبه به اندازه معمول آن، ترشح صفرا را زیاد کرده و اختلالات کبدی را برطرف می‌کند. مصرف آن از پوکی استخوان، روماتیسم و بیماری‌های مفصلی جلوگیری می‌کند. نوشیدن چند گرم دم کرده زردچوبه قبل از خواب برای رفع ضعف قوای مغزی، بی‌خوابی، اضطراب و رفع تصلب شرایین مغزی اثر مفید دارد. مصرف آن به طور موضعی برای التیام زخم‌ها از مارگزیدگی تا آکنه کاربرد دارد. همچنین موجب کاهش چربی‌های بد خون می‌شود. زردچوبه گرفتگی و انسداد صدا را هم باز می‌کند.»

جادوی از بین بردن موهای زائد بدن با این ادویه معروف

از بین بردن مو‌های زائد بدن با زردچوبه

رفع مو‌های زائد بدن یکی دیگر از خواص جادویی زردچوبه است که خیلی‌ها از آن غافلند. دکتر ابراهیمی یک نسخه برای رفع مو‌های زائد به علاقه‌مندان طب سنتی معرفی می‌کند؛ «برای استفاده از این گیاه دارویی در از بین بردن مو‌های زائد می‌توانید زردچوبه را با آب لیمو مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را در محل رویش مو‌های زائد قرار دهید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید. این کار را تا چهل روز تکرار کنید و بعد از این چند روز متوجه کاهش رشد و کم شدن مو‌های زائد ویا از بین رفتن آن برای همیشه باشید.»

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
برای رنگ زرد که بعد روی بدن باقی می‌مونه چکار بازنکرد,ممنون میشم جواب بدین???
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
سلام. این راه حل کلی هزینه دارد و زحمت
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
بعد هم میشین کدو حلوایی نارنجی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار