بازسازی دهه ۴۰ و ۶۰ با طراحی جلوه‌های ویژه در دندون طلا
کد خبر: ۲۳۹۶
تاریخ انتشار: 2015 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مدیر تولید «دندون طلا» آخرین اخبار مربوط به این پروژه از جمله پایان کار برخی بازیگران و پیوستن بازیگران و عوامل پشت صحنه دیگر به سریال و لوکیشن‌های فعلی و آینده کار را اعلام کرد.

مهدی بدرلو مدیر تولید «دندون طلا» درباره آخرین وضعیت سریال جدید داوود میرباقری گفت: به تازگی بازی حامد بهداد و مهدی فخیم‌زاده در سریال به پایان رسیده و رسول نجفیان نیز بازیگری است که به گروه ملحق شده است.

وی افزود: همینطور از بین عوامل پشت صحنه می‌توان به مسعود سعادتمند اشاره کرد که به تازگی به عنوان طراح جلوه‌های ویژه بصری به کار پیوسته است. به ویژه که ما در این سریال دهه ۴۰ و دهه ۶۰ را بازسازی می‌کنیم و ویژوال افکت و صحنه‌های تصادف نقش کلیدی در سریال دارند.

مدیر تولید «دندون طلا» تأکید کرد: آخرین لوکیشن ما در بازار تهران بود و در بهار ۹۴ صحنه‌های میدان توپخانه دهه ۶۰ را تصویربرداری کردیم که کار بسیار سختی بود.

بدرلو در پایان اعلام کرد: «دندون طلا» به تهیه‌کنندگی مهران برومند آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و گروه به زودی برای پایان ضبط به شهرک غزالی می‌روند. در این شهرک آخرین سکانس ما ضبط می‌شود که در واقع سکانس اول سریال به حساب می‌آید.
خبرگزاری مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار