امیرعبداللهیان: به توافق بسیار نزدیک هستیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: در موضوع مذاکرات وین هنوز با برخی مسائل حل نشده ای مواجه هستیم که با جدیت و با هدف رسیدن به یک توافق خوب تیم ایران گفتگوها را ادامه می دهند.
 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ به شهر مونیخ سفر کرده عصر امروز (جمعه) ۲۹ بهمن ماه در اظهاراتی درباره این سفر اظهار داشت: این سفر فرصتی است که اولا سیاست خارجی دولت مردمی و تحولگرای سیزدهم در جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنیم و به موازات آن اعلام مواضع منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با توجه به بحرانهایی که در منطقه غرب آسیا با آن روبرو هستیم و طبعا تمرکز بر موضوع مذاکرات وین برای لغو تحریم ها.
 
امیرعبداللهیان: به توافق بسیار نزدیک هستیم
 
وی افزود: امیدواریم که گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۴ در وین منجر به رسیدن به یک توافق خوب در آینده نزدیک شود.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: برای مرحله پس از توافق خوب نیازمند این هستیم که گفتگوهایی را با کشورهای مختلف داشته باشیم برای اینکه آماده بازگشت همه طرفها به تعهداتشان و اجرای توافقات ذیل برجام که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، باشیم.
 
وی افزود: در موضوع مذاکرات وین هنوز با برخی مسائل حل نشده ای مواجه هستیم که با جدیت و با هدف رسیدن به یک توافق خوب تیم ایران گفتگوها را ادامه می دهند.
 
وزیر خارجه افزود: به یک توافق خوب و دست یافتنی بسیار نزدیک هستیم اما طرف های غربی باید ابتکار و انعطاف واقعی خود را به تصویر بکشند و نقش تعیین کننده در به نتیجه رسیدن مذاکرات دارند.
انتخاب
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
India
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
2
فیلم بازی نکن. امضاش کنید و ملت را سرکار نذارید.
البته بعدش هم بگید شما چه کار کردید که ظریف و عراقچی نکرده بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv