فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار: 2022 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با اتفاق‌های ناخوشایندی آغاز خواهید کرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوران سختی‌ها به پایان می‌رسد و پس از گذشت چند ماه همه چیز بر وفق مراد شما انجام می‌شود. خرداد سالی که از راه می‌رسد زمان حساسی برای شماست. در این ماه شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از آرزوهای دیرینه خود جامه عمل بپوشانید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و رویاهای خود را عملی کنید. در تیر ماه سال آینده سرتان حسابی شلوغ می‌شود و کارهای زیادی را باید به پایان برسانید. از این شرایط هراسی نداشته باشید و از زیر بار مشکلات شانه خالی نکنید. شهریور سالی که از راه می‌رسد فرصتی فراهم می‌شود تا به مسافرت دورودرازی بروید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. زحمت‌هایی که در ماه‌های سال تولدتان می‌کشید در آبان سال آینده به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، دامنه موفقیتهایتان را گسترش دهید. در آذر سالی که از راه می‌رسد با فرد باتجربه‌ای آشنا می‌شوید. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید.  قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.   امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد، اما هنرهای خود را از دیگران پنهان کرده‌اید و آشنایان از توانمندی‌های شما بی‌خبر هستند. از امروز تصمیم بگیرید که این روحیه را کنار بگذارید و با نمایان کردن هنرهای خود در نزد دوستان و آشنایان، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
در آینده‌ای نزدیک رهسپار سفری خواهید شد و در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید.  انسان پرحرفی هستید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژيم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. زحمات شما امروز به بار می‌نشیند و شاهد پیشرفتی در کار خواهید بود.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.  سفر کاری در پیش دارید و حوصله مسافرت ندارید، اما این سفر را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه‌ کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، در نتیجه بیشتر از همیشه بر اعصاب خود تسلط داشته باشید و با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی همراه با محبت را پشت‌سر می‌گذارید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیاندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید.  اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. شرایطی برای استراحت و تفریح مهیا خواهد شد.  فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم  صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید. امروز از آن روزها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده ‌شده‌اید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، دستاوردی مهم به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
سلامت وجود نازنین‌تان را جدی بگیرید و امروز بیشتر از همیشه مواظب خود باشید. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. احتمال دارد شکست عشقی را تجربه کنید، اما اجازه ندهید این شکست بیش‌از‌حد شما را افسرده کند. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. هزینه‌های زندگی شما امروز از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید.  نگرانی‌های کاری را کنار بگذارید و بیشتر به فکر دوستان و اعضای منزل باشید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.
 
فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
بدرفتاری با همسر یا عشق ‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند.  رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاح‌تان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. مدتی است که قصد صحبت با یکی از همکاران یا همسایه‌ها را دارید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا سفره دل‌تان را باز کنید و با این فرد مشغول صحبت شوید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv