7 ویژگی یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه
کد خبر: ۲۳۵۳۷۸
تاریخ انتشار: 2022 January 29    -    ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

همه افرادی که با اصول آرایش کردن آشنا هستند می‌دانند که اولین قدم برای یک آرایش خوب استفاده از کرم پودر است. طیف رنگی متنوع این محصول آرایشی به شما اجازه می‌دهد به پوستی یک رنگ، زیبا و طبیعی دست یابید. اما آیا می‌توان از آن هر روز استفاده کرد؟ ویژگی یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه چیست؟

این سوالات جواب دقیقی ندارد. چرا که هر کس در مورد آرایش و زیبایی خود نظر متفاوتی دارد. اما در میان تمامی نظرها می‌توان 7 ویژگی مشترک در مورد یک کرم پودر خوب، برای مصرف روزانه پیدا کرد. در ادامه با شما هستیم تا این ویژگی‌ها را بهتر بشناسیم.

1. پوشش مناسب

مهم‌ترین دلیل استفاده از این محصول پوشش دادن و یک دست کردن رنگ پوست صورت است. یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه باید توانایی پوشش دادن جای جوش‌ها، زخم‌های قدیمی و همینطور تفاوت رنگ نقاط مختلف پوست بر اثر آفتاب سوختگی را دارا باشد. اگر‌ محصولی نتواند این خواسته را برآورده کند هدف ساخت خود را برآورده نکرده است. بهتر است آن کرم‌پودر را از سبد مصرف روزانه خود خارج کنید.

البته گاهی اوقات با توجه به ‌نوع پوست شما (پوست معمولی، چرب یا خشک) ممکن است در یافتن یک محصول خوب دچار مشکل شوید. درنتیجه مجبور به استفاده از محصولات مشابه همچون پنکک یا کانسیلر باشید. این نگرانی بیشتر متعلق به افراد دارای پوست چرب و خشک است. اما اگر در پیدا کردن کرم پودر دارای پوشش مناسب با مشکل مواجه شدید، راه‌حلی وجود دارد. می‌توانید با استفاده از این لینک به وب‌سایت موتن‌رو مراجعه و به صورت آنلاین برند کرم پودر مناسب خود را پیدا کنید.

نکته: اگر دچار جوش‌های سرسیاه شده یا در صبح مهمانی متوجه جوشی بزرگ بر روی صورت خود شده‌اید بهتر است سراغ بخش کرم پودرهای فشرده یا همان‌کانسیلر را در «وب‌سایت مو تن ‌رو» بروید.

7 ویژگی یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه

2. رنگ مناسب، طبیعی و هماهنگ با پوست صورت

دومین اصل یک‌ کرم پودر خوب برای مصرف روزانه این است که تغییر زیادی در رنگ پوست شما ندهد. رنگ یک محصول خوب باید طبیعی باشد. ایجاد تغییر زیاد توسط یک‌کرم پودر در اصطلاح شما را به آن معتاد می‌کند. معنای این اصطلاح آن است که اگر روزی برند و رنگ همیشگی خود را پیدا نکنید، به علت ایجاد تغییرات زیاد افراد نزدیک بدون آن شما را نخواهند شناخت یا از تغییرات ناگهانی شما شوکه خواهند شد.

برای ایجاد نشدن این مشکل ویژگی خاص یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه هر فرد، پس از پوشش مناسب، طبیعی بودن رنگ آن است. همچنین نباید فراموش کنید که رنگ انتخابی کرم پودر شما حداکثر یک شماره روشن‌تر یا تیره‌تر از پوست شما باید باشد؛ تا به آن معتاد نشوید!

3. مواد اولیه استفاده شده در کرم پودر

مطمئن هستم شما هم در مورد آسیب‌های ایجاد شده در اثر استفاده از مواد آرایشی پوست و مو زیاد شنیده و خوانده‌اید. کافیست جمله آسیب‌های مواد آرایشی را در فضای اینترنت جست‌وجو کنید تا مقالات زیادی در این مورد ببینید. حتی استفاده از سشوار برای مو نیز اگر با دقت و مهارت انجام نشود، می‌تواند خطرناک باشد. باید گفت تمامی مواد آرایشی نباید آسیبی به پوست و موهای شما وارد کنند. این یک وظیفه برای محصولات آرایشی است، نه یک ویژگی. البته در این مورد کلمه روزانه در جمله یک‌ کرم پودر خوب برای مصرف روزانه باعث می‌شود این مورد بیش از پیش اهمیت یابد.

برای اینکه مطمئن شوید کرم پودر انتخابی شما بجای ایجاد زیبایی برای شما، پس از مدتی آسیب جدی به پوستتان نمی‌زند؛ بهتر است از اصل بودن برند و ‌مواد سازنده آن مطمئن شوید. یکی از بهترین راه‌های این کار مراجعه به وب‌سایت موتن‌رو از طریق این لینک است. پس سرچ کردن نام‌محصول، مشخصات کرم پودر مورد نظرتان را ببینید.

4.سبک بودن و ماندگاری بالا

زیبایی بدون ماندگاری و احساس راحتی هیچگاه باعث ایجاد حس بهتری در شما نخواهد شد. بنابراین سبک بودن، اصلی اولیه برای یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه شما است.

همچنین یک‌ کرم پودر خوب‌ برای مصرف روزانه باید با یک بار استفاده برای تمامی روز با شما همراهی کند. به‌طور قطع هیچ‌ کسی نمی‌خواهد در میانه روز به آرامی زیرسازی آرایش چهره خود را از دست بدهد.

یادتان نرود حتی اگر یک کرم پودر بدون داشتن اصل سبکی و ماندگاری برای پوست شما بسیار مناسب بود؛ و تمامی ویژگی‌هایی که تابحال برای آن برشمردیم را داشت؛ هرگز مناسب برای استفاده روزانه شما نخواهد بود.

7 ویژگی یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه

5.سازگاری و دوستی کرم‌ پودر با پوست شما

همانطور که پیش‌تر گفتیم استفاده روزانه از یک کرم پودر ممکن است امکان نداشته باشد. چرا که اگر دچار مشکلاتی نظیر جوش‌های ناگهانی یا پوسته پوسته شدن پوست صورت خود شوید پوشش کرم پودر دچار مشکل خواهد شد.

همچنین افراد دارای پوست چرب یا خشک با مشکلات همیشگی استفاده از محصولات آرایشی آشنا هستند. به خاطر نایاب بودن محصولات مناسب با پوستشان و همچنین تغییرات پوستی نظیر جوش زدن که‌گاه و بی‌گاه اتفاق می‌افتد.

برای جلوگیری ازاین اتفاق رعایت دو نکته در انتخاب یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه اهمیت می‌یابد.

اول: کرم پودر انتخابی شما بهتر است با پوست شما دوست باشد! این جمله به این معنی است که:

بهتر است محصولی را انتخاب کنید که مشکلات خاص پوست شما را تا حدی درمان کند. برای مثال اگر پوست شما خشک است بهترین محصول برای شما یک کرم پودر آبرسان است. یا اگر نگران جوش زدن هستید باید محصولی را انتخاب کنید که ضدجوش باشد. کرم پودر ضدجوش به دلیل مصرف روزانه می‌تواند چربی پوست شما را تنظیم ‌کند.

دوم: محصول انتخابی باید با پوست شما سازگار باشد. ویژگی یک‌ کرم پودر خوب برای مصرف روزانه آن است که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید. برای مثال اگر‌ شما پوست صورتی چرب دارید بهتر است مراقب باشید. اگر از یک محصول دارای روغن استفاده کنید پس از چند بار استفاده (حتی ممکن است پس از یک بار استفاده) دچار جوش خواهید شد. حتی اگر کرم پودر انتخابی شما از بهترین برند موجود در بازار ایران باشد.

برای اینکه دچار این مشکل نشوید با استفاده از این لینک به وب‌سایت موتن‌رو مراجعه کرده و جمله «کرم پودر مناسب برای پوست چرب» را جست‌وجو کنید.

6. ضد حساسیت بودن

ویژگی اصلی این کرم پودرها کم یا بدون بو بودن است. درساخت این محصولات سعی بر آن شده تا کمترین مواد حساسیت‌زا استفاده شود. همچنین اغلب این محصولات از هیچ‌گونه اسانس شیمیایی استفاده نمی‌کنند. هرچند اکثر آن‌ها ادعا دارند نه فقط اسانس بلکه هیچ‌گونه ماده حساسیت‌زایی دیگری را در ترکیب خود استفاده نکرده‌اند.

شاید بگویید من به هیچ ماده‌ای حساسیت ندارم و این ویژگی برایم اهمیت ندارد. در جواب شما باید به دو مورد اشاره کنم.

اول اینکه بجز شما تمامی افراد نزدیک یا در تماس با شما مثل کودک یا همسرتان در مواد آرایشی شما شریک هستند. برای مراقبت از عزیزانتان بهتر است از کرم پودرهای ضد حساسیت استفاده کنید.

دومین مورد به‌طور مستقیم‌ خود شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. براساس داده‌های علمی می‌توان گفت تقریبا تمامی افراد اگر تمام وقت در معرض یک ماده حساسیت‌زا باشند به آن حساسیت پیدا خواهند کرد.

7 ویژگی یک کرم پودر خوب برای مصرف روزانه

7. داشتن ترکیبات ضد آفتاب

آخرین و هفتمین ویژگی یک ‌کرم پودر خوب برای مصرف روزانه ضد آفتاب بودن است. شاید برای یک مهمانی شبانه این ویژگی مهم به نظر نرسد. اما وقتی پای مصرف هر روزه به میان می‌آید باید به آن توجه کنید. اشعه فرابنفش نور خورشید یکی از دلایل اصلی آسیب پوست شماست. همچنین به علت نیاز بدن به آن برای تولید ویتامین D نمی‌توانید از قرار گرفتن در معرض آن اجتناب کنید. البته از لذت گرمای خورشید در یک روز زمستانی نیز نمی‌توان گذشت!

نکته: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید کرم پودر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت است. عوامل مختلفی مانند برند، رنگ، پوشاندگی، ترکیبات و غیره روی قیمت بهترین کرم پودر تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین بهتر است با توجه به بودجه و نیاز پوست خود، نسبت به خرید انواع کرم پودر اقدام کنید.

جمع بندی

از اهمیت یک کرم پودر خوب آگاه هستید. کرم پودر ارتباط نزدیکی با پوست شما دارد و به همین دلیل انتخاب یک نمونه‌ی ضعیف می‌تواند باعث مشکلات پوستی شود. خرید کرم پودر loreal از مو تن رو می‌تواند یک شروع مناسب جهت آرایش صورت شما باشد. این محصول باکیفیت جواب داده و خانم‌های حرفه‌ای در زمینه آرایش ارزش آن را می‌دانند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار