زیان سنگین برند مد و زیبایی ویکتوریا بکهام
کد خبر: ۲۳۳۱۴۰
تاریخ انتشار: 2022 January 05    -    ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
خواننده سابق گروه اسپایس گرلز در سال ۲۰۰۸ برند مد خود را راه اندازی کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ مجموعه لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی را وارد بازار کرد. گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت‌های هلدینگ ویکتوریا بکهام در این هفته نشان می‌دهد که برند ویکتوریا در سال ۲۰۲۰ زیان ۸.۶ میلیون پوندی داشته است و ...

امارات به خاطر اسرائیل دین جدید خلق کرداختصاصی تابناک با تو؛ خواننده سابق گروه اسپایس گرلز در سال ۲۰۰۸ برند مد خود را راه اندازی کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ مجموعه لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی را وارد بازار کرد. گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت‌های هلدینگ ویکتوریا بکهام در این هفته نشان می‌دهد که برند ویکتوریا در سال ۲۰۲۰ زیان ۸.۶ میلیون پوندی داشته است و فروش آن نسبت به سال قبل با کاهش ۶ درصدی به ۳۶ میلیون پوند رسیده است.

زیان سنگین برند مد و زیبایی ویکتوریا بکهام

سخنگوی طراحان این برند گفت: «در سالی که گذشت فروشگاه‌های فروش مد و زیبایی ویکتوریا بکهام به دلیل همه گیری کرونا تعطیل شدند، اما با این حال، این شرکت موفق شد زیان‌های خود را به نصف کاهش دهد و فروش آنلاین خود را در تجارت مد به طور قابل توجهی افزایش دهد.»

همچنین در ادامه افزود: «تجارت مد، مدیریت هزینه‌های ایجاد شده را سخت‌تر کرد. از هزینه‌های پارچه‌ها و نمونه‌ها و ... گرفته تا هزینه‌های حمل و نقل و رساندن کالا به مشتریان، همه و همه این تجارت را با مشکلاتی رو به رو کرد. در این سال، قرارداد‌های حوزه فناوری اطلاعات و مارکتینگ نیز کاهش یافت.» آن‌ها همچنین دو برند ویکتوریا بکهام را در یک برند ادغام کردند تا از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنند.

زیان سنگین برند مد و زیبایی ویکتوریا بکهام

با این حال، طبق گزارش‌ها، مدیران هشدار داده‌اند که شرکت برای ادامه فعالیت خود به حمایت و تامین مالی مستمر سهامداران نیاز دارد. طبق گزارش‌ها، مدیران این برند اعلام کرده اند که نیاز به تأمین مالی بیشتر نشان می‌دهد در آینده ممکن است تردید‌های قابل توجهی درباره توانایی شرکت مادر برای ادامه فعالیت‌ها ایجاد شود.

ادعا می‌شود که برند ویکتوریا از زمان راه‌اندازی تاکنون بیش از ۵۷ میلیون پوند ضرر کرده است. به علاوه در سال ۲۰۱۹، گزارش شد که این کمپانی مد ۴۷ ساله متحمل ضرر ۱۲.۳ میلیون پوندی شده است. همچنین فروش ۱۶ درصد کاهش یافته و به ۳۵ میلیون پوند رسیده است. اما به نظر می‌رسد این میزان ضرر و زیان به شرکت، شوکه کننده نبوده است.

زیان سنگین برند مد و زیبایی ویکتوریا بکهام

رالف تولدانو، رئیس هیئت مدیره بیان داشت: «عملکرد مطابق با انتظارات بود، بنابراین ما از این میزان زیان مالی شگفت زده نشدیم.» وی افزود: «هدف ما این است که هر چه زودتر به سوددهی برسیم.» ویکتوریا قبلاً اعتراف کرده بود که صنعت مد در طول همه‌گیری با مشکل مواجه شده است. سال گذشته، زمانی که کشور در قرنطینه قرار گرفت، او مجبور شد فروشگاه پرچمدار این برند را در لندن ببندد.

این به این معنی بود که فروش در این شرکت به شدت کاهش یافت که سبب شد در آوریل ۲۰۲۰، ویکتوریا برنامه‌هایی برای درخواست طرح مرخصی به منظور نجات مشاغل ارائه دهد. با این حال، او پس از واکنش‌های منفی به وجود آمده به دلیل ثروت شخصی خود که حدود ۳۳۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود، از این برنامه عقب نشینی کرد.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv