اعتراض رشیدپور به شهرداری+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 02    -    ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رضا رشیدپور بازیگر و مجری در صفحه شخصی خود نسبت به برخورد ماموران شهرداری با دستفروشان واکنش نشان داد.

او در متن خود نوشت: «اینجا تهران است. خیابان جمهوری. همین چند ساعت پیش، ماموران شهرداری تمام دارایی یک لبو فروش را به خاک نشاندهاند. چند وقت پیش هجوم ایشان به پسرک گل فروش در چهار راه فرمانیه را به چشم دیدم. تمام گلهایش را پرپر کردند. شاخه به شاخه با قدرت و صلابت.

حتما کارتان درست است. لابد قانون را اجرا می‌کنید. من قضاوت نمی‌کنم. فقط خواهش می‌کنم با همین جدیت و شدت با برج‌سازانی که در گوشه و کنار شهر به ریش من و شما و قانون می‌خندند هم برخورد کنید. 

آن مرد لبوفروش به خاک سیاه نشست و من حدس می‌زنم که خاک سیاه بنشاند آن مرد برج فروش… هم قانون و هم من و شما را. جناب قالیباف شهردار محترم تهران، من مطمئنم که شما خبر ندارید ورگنه شما کجا و رفتارهای تند کجا؟ به نیروهای شهرداری بفرمایید که درشتی کردن با آدم ناتوان در دین ما تقبیح شده است. دستفروشی چهره شهر را خراب می‌کند و این رفتارها چهره انسانیت را. ببخشید که جسارت کردم. »

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
1
6
اقا لبو فروش سهل بیایید در سعادت اباد خیابان مطهری بنام بازار تره بار ببیند با دست فروش هاب بدبخت چه ها که نمی کنند مثل مغولها یورشمیاورند و هر چه مواد به درد بخور را میندازند توی ماشینشان که معلوم نیست از کجا سر در میاورند این ماموران شهر داری عجب برو بیایی دارند خدا به مردم رحم کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv