طرح آزمایشی «ب مثل بیمه» در مدارس+جزییات
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: 2015 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

سومین گردهمایی شعب و شبکه فروش بیمه ایران استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت و جنوب کرمان برگزار شد.

حمید نعمتی مدیر بیمه ایران در جنوب کرمان در این آیین با تقدیر از همه کسانیکه زمینه این گردهمایی را فراهم کرده اند،کسب مقام چهارم بیمه ایران کرمان را در دومین مجمع فصلی بیمه ایران در کل کشور به مدیریت و همکاران بیمه تبریک گفت.

وی با این توضیح که" مقام چهارمی در شبکه فروش بین همه نمایندگی های کل کشور از آن نمایندگی آقای امراللهی از رفسنجان شده است که جای خرسندی است ، افزود:بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی در خدمت شهروندان و بیمه گزاران است.

نعمتی با توصیف موقعیت تاریخی و جغرافیایی جنوب کرمان و جیرفت اظهارداشت:جیرفت شهر تمدن و فرهنگ است ،شهری که کاوش های اخیر باستانشناسی قدمت آن را بیشتر از بین النهرین،سومر و ایلام معرفی کرده است .

وی جنوب استان کرمان را متشکل از 7 شهرستان و با 1 میلیون نفر جمعیت محروم از یک سری زیرساخت ها عنوان کرد و گفت:فاصله شمالی ترین تا جنوب ترین منطقه بیش از 600 کیلومتر است و وسعت جنوب کرمان با 11 استان کشور برابری می کند لذا تامین یک سری زیرساخت ها در جهت ارائه خدمات به مردم ضروری است.

مدیر بیمه ایران در جنوب کرمان بر لزوم امکان سنجی برای مرتفع شدن مشکلات موجود تاکید کرد و بیان داشت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که خدمات در شان مردم و بیمه ایران باشد.

وی ادامه داد:در 12 ماهه منتهی به اسفند 1393 در جنوب کرمان بالغ بر 360 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی داشته ایم که میزان خسارت پرداختی در رشته های مختلف 520 میلیارد ریال است .

نعمتی تصریح کرد:در 8 ماهه سال 94 نیز 205 میلیارد ریال حق بیمه داده شده و میزان 305 میلیارد ریال نیز خسارت پرداخت شده است که که عمده این مبلغ به بیمه شخص ثالث تعلق دارد.

مدیر بیمه ایران در جنوب کرمان با این توضیح که "باید ابزار و امکانات بهتری در اختیار داشته باشیم تا اینکه فرهنگ استفاده از بیمه را ترویج بدهیم"افزود:باید با استفاده از ابزارها و روش های نوین برای استفاده هر چه بهتر شهروندان از بیمه استفاده کنیم.

وی با بیان این مطلب که"در سایر رشته های بیمه ای حق بیمه قابل توجه ای داشته ایم"بیان داشت:خسارت پرداختی نیز در اینگونه بیمه نامه منطقی بوده است.

نعمتی توضیح داد:در 2 ماهه سالجاری با توجه به تشکیل کارگروهی در کرمان مبنی بر اینکه یک مدیریت خوبی در بیمه شخص ثالث داشته باشیم تا اینکه بیمه گزار را به سمتی بیاوریم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم .

وی بر این مطلب تاکید کرد که باید شبکه فروش بیمه گزاران را راهنمایی و هدایت کند و برخوردهای خوب و منطقی می تواند در این راستا تاثیرگذار باشد تا اینکه فرهنگ اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی ایجاد نماییم.

مدیر بیمه ایران در جنوب کرمان با ابراز تاسف افزود:مشکلات زیاد و جبران ناپذیری به دلیل خسارات ناشی از عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به جامعه وارد می شود و باید تلاش کنیم تا فرهنگ بیمه را در بین آحاد جامعه به صورت گسترده نشر بدهیم .

وی اولین مبلغان ترویج فرهنگ بیمه را صاحبان و دست اندرکاران"صنعت بیمه"دانست و افزود:نباید منتظر بمانیم تا اینکه سازمان های دیگر اینکار را انجام بدهند زیرا با این شیوه چندان راه به جایی نخواهیم برد.

نعمتی رسانه ها را تاثیر گذار بر امر ترویج فرهنگ بیمه بیان کرد و گقت:باید از رسانه ها و مطبوعات کمک بگیریم .

وی از اجرای طرح آموزشی "ب "مثل"بیمه"درمدارس استان های قم،البرز به صورت پایلوت خبرداد و خاطر نشان کرد:این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است که امیدواریم به استان ها دیگر نیز تسری پیدا کند.

مدیر بیمه ایران در جنوب کرمان از فعالیت بیش از 200 هزار نفر در شبکه فروش بیمه ایران در سطح کشور خبرداد و اظهارداشت:نمایندگان بیمه باید اشراف کامل به به مباحث بیمه ای را داشته باشند تا اینکه بتوانیم بیمه را به عنوان زیربنای آرامش جامعه ترویج بدهیم.

در ادامه علاوه براینکه تعدادی از کارشناسان نظرات خود را بر اساس تشکیل کارگروه های تخصصی بیان کردند،حسن عمادآبادی مدیر کل بیمه ایران استان کرمان هدف از نشست ها را در دیگر شهرستان ها تمرکز زدایی عنوان کرد.

وی افزود:تا کنون سه شهرستان میزبان شده اند و سال اینده نیز سه شهرستان دیگر انتخاب خواهند شد.

عمادآبادی نتیجه عملکرد 6 ماهه بیمه ایران دراستان کرمان را مرهون تلاش های همگان دانست و بیان داشت:استان کرمان جزو 5 استان برتر کشور است و از نظر فروش جایگاه هفتم و یا هشتم را داریم که شاخص هایی که استفاده می شود جایگاه بیمه را در کل کشور تغییر می دهد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد:برای چهارمین سال متوالی در 6 مجمع فصلی برگزار شده استان کرمان جزو شبکه برتر بوده است .

عمادآبادی بر ریسک پذیری و ارزیابی تاکید کرد و بیان داشت:245 نمایندگی داریم که 130 مورد آنها در 8 دماهه اول زیان ده بوده اند و باید گفت بیش از 70 درصد شبکه فروش زیان ده است.

وی از میزبانی بیمه ایران در جیرفت تقدیر کرد.

گفتنی است،دراین همایش تابلوهایی از آثار باستانی جیرفت از جمله مرغ جیرفتی ،تپه های باستانی کنارصندل و اشیا کشف شده به شرکت کنندگان به رسم یادبود اهداءشد .

بر اساس این خبر،پخش کلیپی از جاذبه های تاریخی،گردشگری و ظرفیت های کشاورزی جیرفت و اجرای موسیقی سنتی از جمله برنامه هایی بودند که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.



هلیل
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv