نتایج یک نظرسنجی از مخاطبان سامانه شاد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۴۹۴۴
تاریخ انتشار: 2021 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
در این نظر سنجی میزان رضایت مخاطبان شاد در چهار گزینه اصلا، کم و زیاد بیان شده است.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۶۵ درصد از مخاطبان شبکه شاد از آن ناراضی‌اند.

۴۵.۵ درصد پاسخگویان برای میزان رضایت خود گزینه «اصلا» و ۱۹.۴ درصد گزینه «کم» را انتخاب کردند. ۱۸.۶ درصد نیز میزان رضایت خود از این برنامه را «تاحدی» و ۱۶.۵ درصد نیز «زیاد» اعلام کردند.

۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند این نرم افزار (شاد) «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است .

۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان « کم » توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند . ۱۸.۱ درصد نیز این میزان را « تاحدی» و ۱۱ درصد « زیاد» اعلام کردند.

ایرنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv