هیچ مجوزی برای تک‌خوانی زنان صادر نشده است
کد خبر: ۲۲۳۹۴
تاریخ انتشار: 2015 December 25    -    ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

هیچ مجوزی برای تک‌خوانی زنان صادر نشده است

 چند ماهی است در اثر اعتراض های مردمی و برخی از نهادهای امنیتی پروزه تک خوانی زنان متوقف شده بود، در حالی که این روزها در فضای مجازی خبر هنجار شکنی و حمایت های معنادار برخی از مسئولین وزارت ارشاد از تک خوانی زنان منتشر شد و گویا بار دیگر پای خوانندگان زن در تالار های رسمی وزارت ارشاد باز شده است.

هیچ مجوزی برای تک‌خوانی زنان صادر نشده است

در همین خصوص، لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شاخه طوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگ گفت: مجلس نظارت کامل بر اینگونه موارد را  دارد چرا که توسعه فرهنگ ناب و اسلامی سرلوحه کارها است.

افتخاری، در خصوص  بحث صدور مجوز برای تک خوانی زنان و کنسرت ها و آلبوم های تک خوانی زنان اظهار کرد: تاکنون هیچ مجوزی به تک خوانی زنان نداده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: وقتی این خبر در چند روز گذشته شنیده شد با وزیر ارشاد در این خصوص صحبت کرد ه ام و گفتند که ما قبلا هم گفته ایم که به زنان مجوز تک خوانی نمی دهیم و نخواهیم داد و این تک خوانی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه  در برهه کنونی هیچ مجوزی به تک خوانی زنان داده نشده است، افزود: مجوزی به تک خوانی زنان داده نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما تا کنون هر گونه مشکلی دیدم به ایشان اخطار دادیم و در این مدت کاری صورت نگرفته که اخطار داده شود.
شاخه طوبی
آخرین اخبار