دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه
کد خبر: ۳۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: 2024 July 23    -    ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه

با معرفی آبشار کورشونلو می‌توانید در این بخش زیبایی‌های زیادی از این نواحی را شناسید. این آبشار مرتفع دارای ارتفاعات صخره‌ای بی نظیری می‌باشد. آنتالیا سرزمین جاذبه‌های تفریحی برای ایرانیان بوده شما می‌توانید در این بخش با آبشار کورشونلو و طبیعت بی‌نظیر آن آشنا شوید. این آبشار دیدنی جاذبه‌های بسیار زیبایی دارد.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

«تابناک با تو» - با معرفی آبشار کورشونلو می‌توانید در این بخش زیبایی‌های زیادی از این نواحی را شناسید. این آبشار مرتفع دارای ارتفاعات صخره‌ای بی نظیری می‌باشد.

آنتالیا سرزمین جاذبه‌های تفریحی برای ایرانیان بوده شما می‌توانید در این بخش با آبشار کورشونلو و طبیعت بی‌نظیر آن آشنا شوید. این آبشار دیدنی جاذبه‌های بسیار زیبایی دارد.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

معرفی آبشار کورشونلو:

این آبشار یکی از نقاط دیدنی در ۲۰ کیلومتری شهر آنتالیا می‌باشد. این مناطق به صورت یک پارک جنگلی زیبا بوده که جذابیت‌های زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از تور‌های آنتالیا سفری مناسب به این نواحی را تجربه کنید. هر سال توریستان و گردشگران زیادی از این نواحی دیدن خواهند کرد. این آبشار و ارتفاعات آن از دیدنی‌های آنتالیا هستند.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

درباره آبشار:

همانطور که مشاهده می‌کنید، بسیار بکر و دست نخورده است. با توجه به اینکه این آبشار در دره‌ای به مسیر ۲ کیلومتر واقع شده شما در طی مسیر جاذبه‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد. پوشش‌های گیاهی واقع در این گونه مناطق پوشش‌های دره‌ای بوده که تماشایی هستند.

در این مناطق دره اغلب گونه‌های پروانه ها، لاک پشت، قورباغه، خرگوش و ... دیده می‌شود. این آبشار با وجود روز‌های کوچک و بزرگ خود می‌تواند مسیر مناسبی برای گردشگری باشد.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

بهتر است بدانید که این آبشار یکی از شاخه‌های رودخانه آکسو است. شما می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی نیز به این نواحی سفر داشته باشید. در جوار این آبشار نیز پارکینگ‌های عمومی واقع شده که می‌توانید وسیله‌های خود را در آن پارک کنید.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

شرایط آب و هوایی:

این محیط آب و هوای بسیار مناسبی داشته و شرایط بسیار معتدلی دارد. زیرا این منطقه جنگلی در دل دره واقع شده و با وجود کوهستان‌ها این نواحی معتدل هستند. در فصل بهار و تابستان نیز این نواحی مکان مناسبی برای سفر خواهد بود.

امکانات پارک:

در این پارک و آبشار جنگلی جاذبه‌های تفریحی و امکانات مناسبی قرار دارد. شترسواری یکی از تفریحات ویژه در این منطقه دره‌ای است. زمین بازی میز‌های چوبی و ... امکاناتی بوده که برای لذت بردن شما فراهم شده اند. شما در مسیر پیاده روی خود به این نواحی یک پل چوبی مشاهده می‌کنید؛ که مکان مناسبی برای ثبت تصاویر است.

دیدنی‌های آبشار کورشونلو در ترکیه (ارگا)

کافه قدیمی به سبک عثمانی در این مجموعه وجود داشته که می‌توانید از آن لذت ببرید. با نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای می‌توانید خستگی در کنید. سرویس بهداشتی در این مجموعه نیز موجب شده تا راحتی بیشتری برای شما فراهم شود. شما می‌توانید در این نزدیکی از بازار آنتالیا نیز دیدن کنید. آبشار کورشونلو با زیبایی‌های خود محیط مناسبی برای تفریح و کمپ‌های گردشگری است. آبشار دون نیز یکی از دیدنی‌های این نواخی می‌باشد.

 

آخرین اخبار