مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل
کد خبر: ۲۲۱۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
سخنانی که بین دوک ساسکس و اپرا وینیفری رد وبدل شد، درنوع خود آتشین و ملتهب بود و اتهامات خطرناکی را متوجه خانواده سلطنتی بریتانیا کرد. در این بین لباس‌های مگان مارکل هم به کمک او  آمدند تا زبانش را سرخ تر نشان دهند.

مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل میشوند

مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل میشونداختصاصی تابناک با تو؛ سخنانی که بین دوک ساسکس و اپرا وینیفری رد وبدل شد، درنوع خود آتشین و ملتهب بود و اتهامات خطرناکی را متوجه خانواده سلطنتی بریتانیا کرد. در این بین لباس‌های مگان مارکل هم به کمک او  آمدند تا زبانش را سرخ تر نشان دهند.

لباسهای مگان آکنده از پیام های نهفته  بود: 

این پیام‌ها از گلدوزی گل نيلوفرآبی بر لباس مگان شروع شد. سخنگوی روزنامه تلگراف انگلیسی تاکید میکند که این گل نماد ایستادگی و سنت شکنی است، درحالی که هری صحبت از زمانی برای بازیابی خود میزد، مگان تمام صحبت ها و پیامها را ازطریق لباسها منتقل میکرد او حتی از دستبند دیانای فقید برای رساندن مفهوم استفاده کرد. ولی این نخستین باری نبود که مگان از لباس‌ها به عنوان پیام رسان استفاده کرده بود.

لباسهای سخنگوی مگان

مگان مارکل در هشت مکان از لباس ها و جواهرات به عنوان پیام رسان استفاده کرده است.

اولین گردنبند

مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل

اولین بار مگان در دسامبر ۲۰۱۶ درست چندهفته بعد از خواستگاری شاهزاده هری از او، گردنبند خاصی را به گردن انداخت. این گردنبند طلا که طراحی مایا برنر بود از دوحرف نخست اسم های او و شاهزاده هری تشکیل شده بود. اوبا این روش علاقه ی خود به این ازدواج را بدون انکه سخنی  بگوید، نشان داد. دیانا نیز درسال ۱۹۸۱ وقتی  گردنبندی را ازچارلز که باحرف D شروع شده بود هدیه گرفت، به گردن انداخت.

پیراهن "همسر"
اولین بار مگان و هری درمسابقات انفیکتس جیمز سپتامبر ۲۰۱۷ درانظار عمومی ظاهر شدند. مگان پیراهن سفید و شلوار جینی پوشیده بود. این پیراهن را دوست او یعنی "میچا نونو" طراحی کرده و بر روی ان کلمه همسر نوشته شده بود. این پیراهن و نوشته‌ی او در رسانه ها سروصدای زیادی به راه انداخت و نشان داد که هری درحقیقت قصد ازدواج با مگان را دارد.

لباس عروسی

لباس مگان باعلامت تجاری جیوانچی با نشانه‌ها و اسرار زیادی متمایز شده بود. طراح ان کلیر وایت مدیر اجرایی جیوانچی پاریس بود و درنهایت سادگی، زیبا و جذاب به نظر میرسید.

این طرح، جزئیات زیادی را شامل میشد. گلهایی که دراین لباس گلدوزی شده بود  برگرفته  از ۵۳ دولت متحد بود که علاوه برآن گل خشخاش نیز که نماد  محل تولد مگان یعنی ایالت متحده امریکاست، هم جای داشت.

مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل میشوند

سایت daily mail بنابر سخنان نزدیکان کاخ سلطنتی اعلام میکند که برخی از کارگزاران کاخ از مگان خواستند که از رنگ سفید برای لباس خود استفاده نکند چون این رنگ مخصوص افرادی است که برای بار اول ازدواج میکنند ولی مگان با خواسته آنها موافقت نکرد و لباس حریر سفید رنگی را انتخاب کرد.

جوراب ها
دوهفته بعد ازعروسی در می  ۲۰۱۸  بازهم لباس های مارکل حرفی برای گفتن داشت. او درجشن تولد ۷۰ سالگی چارلز در قصر باکینگهام از سنتهای سلطنتی به طرز هوشمندانه ای تبعیت کرد. او برای اولین‌بار با کلاه بزرگی به طراحی فیلیپ تریسی و از لباس بلندی بابرند تجاری مورد علاقه دوشس کمبریج  و جوراب‌های بلندو بژ پروتوکلی استفاده کرد.

این لباس ها کاملا با پوشش او در فرش قرمز جشنواره ها فاصله داشت و همواره خواستار تاکید براین نکته بود که او دیگر کاملا متعلق به یک خانواده سلطنتی شده است.

لباس بعد از زایمان

سه روز پس از تولد پسرش آرچی در می ۲۰۱۹، به همراه همسرش در برابر رسانه ها ظاهر شدند تا فرزند خود را به جهانیان نشان دهند. مگان لباس سفیدی که توسط طراح جوانی به نام گریس ویلز برنر طراحی شده بود به تن کرد. این لباس با کمربندی بالای کمر باعث شده بود که برآمدگی شکم را بیشتر نشان دهد. درحقیقت دوشس خواستار این بود که تصویری واقعی ازخود نشان بدهد.

مد و جواهرات، زبان پنهانی مگان مارکل میشوند

پالتوی اسکاتلندی
مگان در یک دیدار رسمی دراسکاتلند از پالتویی با دورنگ سبز و ابی پررنگ استفاده کرد که به روش black watch بوده و پیاده نظامان هنگ سلطنتی اسکاتلند از ان استفاده میکنند.

شلوارها درایرلند

او با کمک شلوارها کمی از عرف سلطنتی و سنتهای ان خارج شد. او شلوارهایی را که در خاندان سلطنتی ممنوع نیستند ولی مرغوب هم نیستند استفاده میکرد. مگان در مراسمهای عمومی ازاین شلوارها استفاده میکرد تا احساس نزدیکی بیشتری با عموم مردم داشته باشد.

شلوار کوتاه درکالیفرنیا

پس از قطع رابطه کامل مگان وهری با خاندان سلطنتی  ومهاجرت به کالیفرنیا، کمد لباس مارکل از همه لباسها خلاص شد. او و هری زندگی جدیدی را درایالات متحده شروع کردند و فعالیتهای خیرخواهانه خود را اغاز کردند که  او عمدتا دراین فعالیت ها پیراهن ساده و شلوار جین  آبی به پا میکرد. مگان تمام لباس‌های شیکی را  که از او یک بانوی سلطنتی می‌ساخت رها  و به پوشیدن پیراهنهای ساده اکتفا کرد.

ولی یکی از لباس های او در اگوست ۲۰۲۰ وقتی که به عنوان داوطلب در موسسه خیریه baby2baby در لس انجلس  ظاهرشد به شدت به چشم خورد. او با شلوار کوتاه و کفش ورزشی ظاهر شد طوری که داشت در تحویل وسایل کمک میکرد...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
16
این چرت و پرت ها چیه به خورد ملت دارین می دین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار