چگونه به سادگی دکور خود را جذاب نماییم؟
کد خبر: ۲۲۰۵۳۴
تاریخ انتشار: 2021 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
همیشه ما به چیدن مرتب اثاثیه عادت کرده ایم چیدن مرتب و منظم این موارد همواره جذاب نیست. ترکیب یک لامپ با یک گلدان متوسط و یک شمع کوچک می‌تواند بصورت‌های مختلفی چیده شود. با قطعات با سایز‌های مختلف بازی نمایید مثلا از گل‌هایی با اندازه مختلف روی میزی کوچک شروع نمایید...

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟«تابناک با تو» - همیشه نیازی به این نیست که در طراحی دکور خود از طرح‌های تکراری و دکور‌هایی که در عکس‌ها و کتاب‌ها می‌بینید استفاده کنید مقداری خلاقیت بخرج دهید. اگر تازه کار هستید نگران نباشید در پایین تعدادی ایده خلاقانه برای شما آماده کرده ایم.

بازی با مقیاس‌ها

همیشه ما به چیدن مرتب اثاثیه عادت کرده ایم چیدن مرتب و منظم این موارد همواره جذاب نیست. ترکیب یک لامپ با یک گلدان متوسط و یک شمع کوچک می‌تواند بصورت‌های مختلفی چیده شود.

با قطعات با سایز‌های مختلف بازی نمایید مثلا از گل‌هایی با اندازه مختلف بروی میزی کوچک شروع نمایید و همه حالات مختلف را تست کنید این کار را می‌توانید بروی جا‌های دیگری از منزل نیز تکرار نمایید مثلا میز ناهارخوری قفسه‌ها نتایج جالب توجه خواهد بود.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

دکوراستفاده از شیب‌ها

چرا باید همیشه اجسام در حالت افقی چیده شوند؟ این قفسه‌های روی دیوار حالت و زوایای غیر طبیعی را ایجاد کرده اند امروزه حالات و زوایای مختلفی می‌توانید برای اجسام ایجاد نمایید کتابخانه و قفسه‌ها بهترین انتخاب می‌باشند.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

آویزان کردن قطعات جالب

نیازی نیست همواره تابلو‌ها و قفسه‌ها را بروی دیوار آویزان نمایید طراح این خانه پا را فراتر گزاشته و رادیو‌های قدیمی مورد علاقه خود را زا دیوار اویزان کرده است.

می‌توانید براحتی دیواری با استفاده از اجسام ۳ بعدی ایجاد نمایید مانند کلاه، ابزار‌های موسیقی، سینما و ... که با نگاه کردن به آن‌ها خسته نشوید.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

استفاده از لباس بعنوان دکور

یک لباس قدیمی کیمونو می‌تواند بعنوان دکور زیبایی در اتاق استفاده گردد از این موارد براحتی می‌توانید برای زیبایی الاچیق‌ها استفاده نمایید.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

دکورکاغذ دیواری با طرح برجسته

براحتی می‌توانید در سالن پذیرایی خود از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های زیبا مثل این طرح استفاده نمایید همانطور که می‌دانید طرح‌هایی که برای بچه‌ها ایجاد می‌گردد در روحیه و رشد ان‌ها تاثیر شگرفی دارد می‌توانید از طرح‌های زیبایی استفاده نمایید.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

تلفیق جدید و کهنه

براحتی در تعیین دکوراسیون می‌توانید تلفیقی از مجاورت اجسام مختلف ایجاد نمایید البته توپ‌های دیسکو مسلما در دکور یک خانه جایگاه ندارند، اما استفاده آن‌ها در سقف همانند عکس جلوه زیبایی به منزل داده است البته اگر از آن‌ها بعد از مدتی خسته شدید براحتی می‌توانید از سقف باز نمایید.

دکورعکس‌ها و هنر‌های شهری بسیار طرح‌های جالبی برای خانه‌های سنتی می‌باشند نمونه آن استفاده از این عکس بالای یک شومینه قدیمی می‌باشد تلفیق هنر قدیمی و هنر جدید همواره جذابیتی دو چندان به محیط اضافه خواهد کرد.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

دکوراستفاده نکردن از سقف سفید

به جرات می‌توان گفت کمتر خانه‌ای را دیده اید که سقف آن سفید نباشد، اما اگر بخواهید سقف خانه نمایی دوچندان پیدا کند می‌توانید رنگی متفاوت استفاده نمایید البته در این حالت برای حفظ توازن می‌توانید از کف و دیوار‌های سفید بجای سقف استفاده نمایید.

چگونه براحتی دکور خود را جذاب نماییم؟

استفاده از عروسک‌های لگو

می‌توانید مقداری طمع کودکی را به محیط خانه خود اضافه نمایید مثلا عروسک‌های زیبای لگو می‌تواند انتخابی مناسب برای این موضوع باشد مطمئنا این عروسک‌ها خاطراتی را برای شما زنده خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار