انتقام باند آدم‌کش برزیل از اینفلوئنسرها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۹۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
فیلم هایی از این جنایت که در چهارم آگوست رخ‌ داده در فضای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد که مافیای برزیل چگونه در روز روشن جوان ثروتمند را می‌کشد و جسد غرق در خون او در لباس سفیدش، روی صندلی ماشین لاکچری‌ رها می‌شود.

انتقام باند آدم‌کش برزیل از اینفلوئنسرهای فخرفروش

انتقام باند آدم‌کش برزیل از اینفلوئنسرهای فخرفروشاختصاصی تابناک با تو؛ به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، جوان تاجر برزیلی که در زمینه بیت‌کوین فعالیت و در اینستاگرام فخرفروشی می‌کرد، بر اثر شلیک گلوله و در حالی که ماشین قرمز پورشه‌باکسترش را می‌راند، کشته شد. این قتل در راستای جنبش جدید باند تبهکار برزیل است که براساس اطلاعیه‌ای اعلام کرده اینفلوئنسرهای فخرفروش و مغرور را که ثروتشان را به رخ مردم می‌کشند، خواهند کشت.

مسلحین، "ویسلی‌بیسانو سانتاریم" نوزده ساله را با شلیک گلوله در شهر "ساوپدرو دا الدیا" برزیل در حال رانندگی کشتند.

فیلمهایی از این جنایت که در چهارم آگوست رخ‌ داده در فضای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد که مافیای برزیل چگونه در روز روشن جوان ثروتمند را می‌کشد و جسد غرق در خون او در لباس سفیدش، روی صندلی ماشین لاکچری‌ رها می‌شود.

در چند ماه اخیر، مافیای تبهکاران برزیل اسلحه کشتار خود را به سوی اینفلوئنسرهای فضای مجازی و تاجران بیت‌کویین نشانه رفته و این ثروتمندان به محض انتشار فیلم خودنمایی، در فهرست ترور مافیا قرار می‌گیرند، با وجود اینکه مقتول نوزده سال داشت، توانسته بود از طریق بیت‌کویین به ثروت زیادی برسد و در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند.

انتقام باند آدم‌کش برزیل از اینفلوئنسرهای فخرفروش

جوان ۱۹ ساله، و یکی از عکس‌های اینستاگرام 

این جوان در اینستاگرام ۱۳۳ هزار و در یوتیوب ۱۵ هزار فالوئر داشت و در چند وقت اخیر پستهای متعددی از خود را سوار بر ماشینهای گران‌قیمت منتشر کرده بود که یکی از عجیب ترین آنها نشستن در پورشه قرمز بود و یک دسته اسکناس را هم در کیف داخل اتومبیل به نمایش گذاشته بود و اینطور که پیداست این پست نامتعارف خشم مافیا را برانگیخته و جوان را به مسلخ کشانده‌ است.

سانتاریم در حال رفتن به سلمانی بوده و جلوی چشم عابران به گلوله بسته شده‌ است، ضاربین سوار یک فولوکس‌واگن فویاگ نقره‌ای رنگ بودند.

انتقام باند آدم‌کش برزیل از اینفلوئنسرهای فخرفروش

خیابان ارتکاب جنایت 

نیویورک پست گزارش داد، در سال ۲۰۱۸، نیز کرن همیلتون، معامله گر ارز دیجیتال، پس از اینکه به شیوه زندگی خود در اینستاگرام مباهات می‌کرد، توسط گروهی با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
20
خوب بود تبهکاران در ایران هم با اونهایی که فخر فروشی می کنند همین رفتار رو انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv