تاریخ دقیق روز جهانی بلاگر چه روزیست؟
کد خبر: ۲۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: 2021 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
۵ آگوست در تقویم جهانی روز جهانی بلاگر میباشد.

تاریخ دقیق روز جهانی بلاگر چه روزیست؟

۵ آگوست در تقویم جهانی روز جهانی بلاگر میباشد.

تعریف بلاگر در ایران با سایر کشور‌های جهان متفاون است در جهان بلاگر به وبلاگ نویس‌ها گفته میشود، ولی در ایران بلاگر به کاربران فعال در شبکه‌ای اجتماعی که دادای فالوئر‌های زیادی هستند گفته میشود.

اگر قبلا وبلاگی ایجاد کرده اید، احتمالاً از Blogger استفاده کرده اید، مخصوصاً برای اولین وبلاگ خود! بسیاری از دانش آموزان هنگام خواندن این مطلب سر خود را تکان می‌دهند. خاطرات خوب را زنده می‌کند. البته امروزه جامعه وبلاگ نویسی عظیمی وجود دارد. برخی از افراد برای به دست آوردن نظرات خود وبلاگ می‌نویسند، دیگران برای کسب درآمد وبلاگ می‌نویسند. بسیاری از این افراد برای انجام این کار به Blogger اعتماد می‌کنند!

روز بلاگر همه چیز را در مورد این پلتفرم جشن می‌گیرد!

بلاگر چیست؟

Blogger یک سرویس انتشار وبلاگ است. این سایت در ابتدا توسط Pyra Labs توسعه داده شد، اما در سال ۲۰۰۳ توسط Google خریداری شد. احتمالاً بسیاری از سایت‌های Blogger را دیده اید، زیرا زیر دامنه تمایل دارد blogspot.com باشد. با این حال، بسیاری از افراد از دامنه‌های سفارشی خود که خریداری کرده اند نیز استفاده می‌کنند، بنابراین همه سایت‌های Blogger با آن زیر دامنه به پایان نمی‌رسند. کاربران این پلتفرم مجاز به داشتن ۱۰۰ وبلاگ در هر حساب هستند، بنابراین شما هرگز نخواهید داشت که وبلاگ برای ایجاد ایجاد کنید.

شبونه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار