شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج بریتنی با نامزدش
کد خبر: ۲۱۷۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 17    -    ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
در این گزارش شایعات مجلات هنری و سینمایی را در این ماه گرد آورده‌ایم، شایعاتی که رد شده‌اند، اما خواندنشان خالی از لطف نیست. در این گزارش با ما همراه باشید. مجله ok گزارشی منتشر کرد و نوشت که بریتنی اسپیرز در حال برنامه‌ریزی برای ازدواج با دوستش سام اصغری است و قرار است مراسم ازدواج خود را در سواحل هاوائی برگزار کنند.

شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج برتنی با  نامزدشاختصاصی تابناک با تو؛ در این گزارش شایعات مجلات هنری و سینمایی را در این ماه گرد آورده‌ایم، شایعاتی که رد شده‌اند، اما خواندنشان خالی از لطف نیست. در این گزارش با ما همراه باشید:

دعوای گوئن و بلیک شلتون قبل از مراسم ازدواج

شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج برتنی با  نامزدش

مجله این‌تاچ گزارشی منتشر کرد که بین گوئن‌استفانی و بلیک‌شیلتون چند روز قبل از مراسم ازدواج درگیری شدیدی رخ داده، علت این درگیری برنامه کاری شلوغ طرفین بوده‌است، ماجرا تا جایی پیش رفته که گوئن انگشتر نامزدی را پس داده و کم مانده بود مراسم لغو بشود اما شایعه این ماجرا رد شد.

بوی بد و شلختگی کانیه وست، نامزدش را به ستوه آورد

شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج برتنی با  نامزدش

مجله National Enquirer گزارش جدیدی را درباره جدایی کانیه وست و ایرینا شایک منتشر کرده است، براساس این گزارش دلیل این جدایی بوی بد و رفتارهای عجیب کانیه وست گزارش شده، کانیه وست در ابتدا شخصیت صادق و بی رودربایستی نشان می‌داده اما با گذشت زمان، این رفتارها برای شایک کمی ترسناک به نظر رسیده‌است. کانیه وست همسر قبلی کیم کارداشیان توجه چندانی به بهداشت فردی و ظاهرش ندارد و همین موضوع ایرینا را عصبی کرده و تمایل او را به جدایی منجر شده‌است. البته مجله گاسیپ‌کاپ این شایعه را رد کرد.

اختلافات خانوادگی با خاندان سلطنتی انگلیس، پرنس هری را کچل کرد

شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج برتنی با  نامزدش

مجله National Enquirer از افزایش ریزش مو پرنس هری خبر داد و نوشت که او به دلیل استرس و فشار عصبی بر اثر اختلافات حاد خانوادگی با خانواده سلطنتی انگلیس دچار ریزش موی شدید شده و احتمالا تا چند وقت دیگر مویی در سرش نخواهد ماند. به خاطر همین همسرش مگان به او پیشنهاد داده تا مو بکارد و مشکل را حل کند. اما گاسیپ‌کاپ گزارش داد ریزش موی هری شایعه‌ای بیش نیست و امکان ندارد اختلافات خانوادگی منجر به این امر بشود.


عشقی در میان نیست، بریتنی برای نجات از قيموميت پدرش با سام اصغری ازدواج می‌کند؟

شایعه شنیدنی درباره دلیل ازدواج برتنی با  نامزدش

مجله ok گزارشی منتشر کرد و نوشت که بریتنی اسپیرز درحال برنامه‌ریزی برای ازدواج با دوستش سام اصغری است و قرار است مراسم ازدواج خود را در سواحل هاوائی برگزار کنند، بنا بر این گزارش هدف بریتنی عشق نیست بلکه می‌خواهد با ازدواج با سام، از قیمومیت قانونی پدرش که ۱۳ سال طول کشیده، خارج بشود. اما منابع مطلع می‌گویند این شایعه صحت ندارد و عشق دلیل اصلی ازدواج بریتنی با سام اصغری است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
1
5
شایعات بریتنی خیلی مهم است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار