تصویری هولناک از له شدن سمند زیر اتوبوس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۷۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 13    -    ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
انحراف به چپ سمند در جاده مراغه تصادف مرگباری را با اتوبوس مسافربری رقم زد.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان سواری سمند در اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس در محور مراغه - هشترود خبر داد.
توحید فارسی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف  در محور مراغه - هشترود که به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
 
تصویری هولناک از له شدن سمند زیر اتوبوس
 
وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری سمند با ۹ سرنشین در محور مراغه - هشترود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرده و بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان به علت شدّت جراحات وارده در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
 فارسی یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف انحراف به چپ از سوی راننده سواری سمند اعلام شده است.
فرمانده انتظامی مراغه در پایان به منظور پیشگیری و کاهش حوادث تلخ و ناگوار به رانندگان توصیه کرد: از رانندگی با سرعت غیرمجاز و سبقت  غیرمجاز خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
 
منبع: رکنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
وقتی رانندگان در شهرها به خطوط سفید اهمیت نمی‌دهند یعنی بین خطوط رانندگی نمی‌کنند وازخطممتد به راحتی عبور می‌کنند. اینعادت می‌شود در نتیجه در جاده های بین شهری طبق عادت از خط ممتد عبور می‌کنند وباعث مرگ دیگران می‌شوند. علت اینکه در کشورهای اروپایی، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس و... رانندگی بین خطوط و عبور نکردن از خط ممتد اجباری است دقیقا پرورش و آموزش رانندگانی منضبط است در نتیجه تعداد کشته ها در کشورهایشان کم است. راستی چرا در کشور ما رانندگی بین خطوط اجباری نیست و شامل جریمه نمی‌شود و اینگونه بی نظمی که همه شاهد آن هستیم وجوددارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
جاده هشترود مراغه جاده مرگه مرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv